"Аһ, туган каумем газиз!" рубрикасы буенча яңалыклар

  • 24 ноябрь 2021 - 15:00
    Прасковья
    – Фатыйма әби, синең чын исемең Прасковья диләр, ачуланма инде соравыма, син әллә урысмы ул? Әниләр сөйләшкәндә ишетеп калган идем балачакта. Юк, начар итеп түгел, сине гел мактап торалар иде бит... Әби елмаеп куйды... – Аның сере юк, минем урыс кызы Прасковья икәнемне барысы да белә иде... Һәрхәлдә, ирем, балаларым белә иде...
    3195
    1
    36
  • 22 октябрь 2021 - 13:00
    Әткәм чыбыркысы (хикәя)
    Кеше үзенең кайчан да булса җанының тәненнән аерыласын яисә җирдәгеләр әйткәнчә, үләсен белә торып, мәңге үлмәс кебек яшәвен дәвам итә, үлем аны һич тә куркытмый. Ә инде үзенең гомере азайганын сизгән саен аңа теше-тырнагы белән тагын да ныграк ябыша. Минем белән дә шулай.
    2863
    0
    4
  • 5 октябрь 2021 - 12:00
    Туган тел ул
    Туган тел ул – туган көннән алып Алтыннарга тиң бер хәзинә.
    753
    0
    0
  • 2 октябрь 2021 - 10:00
    Тукайны юксыну
    Онытмабыз сине Тукаебыз! Гомер буе мәдхия җырларбыз!
    526
    3
    35
  • 29 сентябрь 2021 - 13:00
    Кояш исле балачак
    – Кемнәрнең Балачак иленә кайтасы килә, минем яныма килегез, җайлап утырыгыз... Менә шулай... Инде күзләрегезне йомыгыз. Тух-тух-тух, тухтух-тух... Анда поездда кайту уңайлырак булыр дип уйлыйм. Әнә ул алтын көзнең кояшлы матур октябрь башында салмак кына итеп, гомер юлымны башлады.
    568
    2
    3
  • 25 сентябрь 2021 - 10:00
    Дөнья тузаны
    Агарырга вакыт табып булмый, Гел өстәлә дөнья тузаны.
    509
    0
    0
  • 24 сентябрь 2021 - 12:00
    Казан ханлыгы варисы – гүзәл Татарстан
    Казан ханлыгы варисы – Бүген гүзәл Татарстан!
    462
    0
    0
  • 21 сентябрь 2021 - 10:00
    Гади генә татар малае мин
    Көчле рухлы синең балаларың, Мин үзем дә мәңге бирешмәм!
    549
    3
    33
  • 18 сентябрь 2021 - 16:00
    Телемә мәдхия
    Татар телен саклыйк, берләшик, Туган телдә гөрлик, серләшик!
    507
    0
    0
  • 17 сентябрь 2021 - 12:00
    Хәтер мәңгелек
    Киләчәге булмас, бүгенгесен Һәм үткәнен халык белмәсә.
    458
    0
    0
  • 16 сентябрь 2021 - 10:00
    Халкым
    Хәзер инде олылар да Телефонда “утыра”. Тәрбияви методларда Милли сүзе онытыла.
    189
    0
    0
  • 7 сентябрь 2021 - 15:00
    Мәрсия (хикәя)
    Нишләргә дә белмәгән Габдерәхим гаҗиз булып, хатынының баш очына утырып, ясин чыга башлады. Ясинны укып бетергәч, Хәмидәнең йөзенә караса, хатынының бер ноктага төбәлеп катып калган күз карашын күреп хәйран итте. Саклык белән генә аның күзләрен йомдырды...
    2472
    0
    8
  • 26 июль 2021 - 15:00
    Карга карынын кем белгән
    Карачутыр хуҗасы янына барып җиткәч, бүгенге хәлләрне, аның хәлен аңлаган шикелле, муенын арканга үзе тыкты. Фәйзетдин моны ук көтмәгән иде. Болай да сыкрап торган йөрәге инде сикерергә үк тотынды – ул хайванның бу яхшы гамәленә чыдый алмады. Карачутырның күзләренә карады. Ул да елый икән бит! Ат та елый икән! Фәйзетдин сабырланырга тырышты. Йомшак дәшкәләп, гадәтенчә, Карачутырның әле бер ягыннан, әле икенче ягыннан кат-кат яратып сыпырды, яңагын яңагына куеп торды. Аннан... элмәкне буылып үлмәслек ныгытты да арканның икенче башына барып асылынды.
    2248
    1
    5
  • 30 июнь 2021 - 09:00
    Колымада
    – Тормышың ничек соң, балакаем? – диде әбисе, борчылып. Йортыбызны колхозга тартып алганнан соң, гомер буе читтә каңгырып йөрдек, чит туфракта казындык. Зурәтиең – Әгъзамым чит җирләрдә башын салды, хәзер син җир читендә, чит-ят арасында, тиз генә кайта торган да түгел бит!
    1635
    0
    2
  • 10 июнь 2021 - 13:00
    Истанбул малае (ахыры)
    Тойгылы күңеленә җитә калды, күзләренә яшь тулды. Бары ай шаһит. Бу төнгә дә... Ай юлыннан күтәрелгән Кара малай ятим җанын кискәләгән үксезлек хисеннән качарга омтылгандай, ныклы-иманлы, шанлы-җанлы, җырлы- моңлы татарлык кочагына сарылды... Һәм үзенекеннән дә хәтәррәк, ачырак, катырак тоелган башка төр ятимлек хисе – туган җирдән читтә яшәү хәсрәте, горбәтлек нуҗасы каезлап бетергән кытыршы үксезлек белән гомерлеккә кавышты. Әтисезлек бер гомергә сузылыр, илсезлек-җирсезлек исә буыннан- буынга...
    883
    0
    7