"КАЗАН УТЛАРЫ" ның 100 еллыгын каршылап рубрикасы буенча яңалыклар

  • 20 апрель 2022 - 15:00
    Юбилейга барышлый (фотоархив)
    Сезнең игътибарга "Казан утлары" журналы архивыннан истәлекле фотолар тәкъдим итәбез.
    925
    0
    0
  • 7 апрель 2022 - 11:00
    ЕРАККА КИТЕП КАРАП
    Журналыбызның олуг юбилее – язучылар, әдәбиятчыларның гына түгел, ә дөньяның биш кыйтгасына таралган дистә миллионлы татар халкының да бәйрәме. Тагы да бергә булырга, бердәм булырга язсын! 
    577
    0
    1
  • 9 март 2022 - 11:00
    Кыска юлның дәвамы яки мәңгелек сер.
    Рәхмәт төшкере, эшне озын-озакка сузмыйча шалтыратты Камил Кәримов: «Укыдым. Әйбәт! Киләсе санга ук тәкъдим итәм». Шатлыгымнан күккә очардай булдым. Тик шатланып, канатланып йөрүләрем озакка бармады. Бер-ике атнадан кичен телефон тагын шалтырады. Журналның баш мөхәррир урынбасары Рәфикъ Юныс:  – Вакыйф! Бу повестеңны журналга биреп булмастыр...
    839
    0
    0
  • 1 март 2022 - 11:00
    Шигърият, синең хакка...
    Киләсе елның май аенда «Казан утлары» журналы чыга башлауга 100 ел тула.
    696
    0
    0
  • 9 февраль 2022 - 11:00
    Синдә тудым...
    Ә менә «Казан утлары» журналында эшләгән елларым – аеруча мөһим чор. Тормыш тәҗрибәләрен куллану һәм исәпкә алу мондый күркәм журнал өчен бик тә кирәкле сыйфат булып чыкты.
    500
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2022 - 15:00
    Йөзгә-йөз
    Һәр язучы әдәбият мәйданына үз укучысы белән килә. Безнең буын аларның тугры укучылары. 
    340
    0
    0
  • 10 ноябрь 2021 - 11:00
    Милләтнең әдәби авазы
    Минем әдәби язмышымда «Казан утлары» журналы, мөгаен, хәлиткеч роль уйнагандыр... Утыз яшьләремдә, Монголиядә яшәп кайткач, мин шушы журнал редакциясенә эшкә урнаштым. Корректор булып.
    912
    0
    1
  • 5 октябрь 2021 - 11:00
    ӘДӘБИ ХӘРӘКӘТ ҮЗӘГЕНДӘ
    Мин «Казан утлары»нда баш редактор булып 1982 елның 11 октябрендә форсмажор шартларда эшли башладым.
    659
    0
    0
  • 13 август 2021 - 11:00
    Матурлык һәм бәхет кочагында
    Дусларым-танышларым нәрсә әйтсә дә әйтер, әмма бу язмамда мин шуны аерым атап китәсем килә: үземне бик тә бәхетле кешегә саныйм мин. Ни өчен дигәндә, беренчедән, гомеремнең иң нәтиҗәле эш белән үткән чоры әдәбият дөньясында кайнап, «Казан утлары» журналында җигелеп эшләп үткән еллар! Ә аңа кадәрге еллар турында уйлыйм да шушы эшчәнлеккә әзерлек чоры булган икән дигән нәтиҗәгә киләм.
    826
    0
    0