25 апрель 2022 яңалыклары

  • 25 апрель 2022 - 17:00
    Әти кеше иткән егет без
    Татар кайда да үзенең уңганлыгы, булганлыгы белән дан тота. Пермь краеның Көнгер районында урнашкан Тор – төбәктәге татар авылларының берсе.
    811
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 16:00
    Сафлык бишегендә
    Чишмә юлын таба. Челтер-челтер ага
    723
    0
    3
  • 25 апрель 2022 - 15:00
    Бергә үткән гомер (хикәя)
    - Әни булырга җыенып йөргән вакытым, көмәнем биш айлык иде. Ул аяз көндә парлы тормышымның соңгы көне,  газизем белән мәңгелеккә аерылышырбыз дип кем уйлаган... Менә син бәйрәм белән котлыйбыз, дисең... Минем яшьлегемне, мәхәббәтемне һәм якты киләчәгемне урлаган бәйрәм ул. Сугыш булмаса, җиңүе дә булмас иде!  Ул фаҗигале еллар онытылмый, йөрәктәге яралар төзәлми. Белсәң икән син!
    3551
    0
    17
  • 25 апрель 2022 - 14:00
    Еракка, еракка, еракка...
    Кара төн урлаган җан җырым Шул тиклем ерак та, якын да.
    620
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 13:00
    ӘДИП ИҖАТЫНА БЕР КАРАШ
    Ничек кенә булмасын, Ф.Яруллин халкыбызның киләчәгенә ышаныч-өмет белән карый.
    191
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 12:00
    Икәү генә
    Гафу итче, тагын соңладым...
    1774
    0
    2
  • 25 апрель 2022 - 11:37
    Рөстәм Миңнеханов «Казан утлары» журналын 100 еллыгы белән котлады
    «Хөрмәтле дуслар! Татар халкының кадерле журналы «Казан утлары»ның чыга башлавына 100 ел тулу уңаеннан аның барлык авторларын, редакция хезмәткәрләрен, әдәбият сөюче тугрылыклы укучыларын чын күңелемнән котлыйм!
    427
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 11:10
    БАКЫЙ УРМАНЧЕ ХАТИРӘЛӘРЕ
    Б.Урманче үзенең хатирәләрен әдәби әсәр буларак күз алдына китермәгән, әлбәттә. Ул бары аерым-аерым шәхесләрне барлау, язмасында язганча, үзе белгән кадәрле вакыйгаларны әйтеп калдыруны максат иткән. Шул ягы белән башка төрле мемуарлардан аерыла да инде ул.
    253
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 10:00
    Йокысыз ятканда төн ката
    Төн гүя хөкемдар дөньяга. Ул – казый, ул – хуҗа уйларга…
    312
    0
    0
  • 25 апрель 2022 - 09:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Хоменко: – Менә җыр бу, ичмасам! Татар җыры шулай яңгырый, дисәләр, ышанмас идем. Чыннан да, украин җырларының ниндидер билгеләре бар. Син, Фоат, юкка гына армиягә килгәнсең, сиңа рәхәтләнеп, үз халкыңа җырлап кына йөрисе иде. Беткәнмени армиядә хезмәт итәрлек башка егетләр? Мә, бишне, – дип, кулын сузды.
    975
    0
    0