2 ноябрь 2021 яңалыклары

  • 2 ноябрь 2021 - 17:00
    Яшел яфрак – яшәү төсе (бәян)
    Миңлегалинең аяклары? Аяклары — «осколочный перелом, сазлыкта шактый озак яткан. Гангрена яный», диде хирург. Әнә аны Морозов янына ашыгыч операциягә әзерлиләр. Операциягә. Кисәчәкләр бит аның аякларын. Кисәчәкләр. Ә бит аңа 22 яшь тә тулмаган...
    2525
    0
    5
  • 2 ноябрь 2021 - 16:00
    Яшәү яме
    Гомер узган саен ак хыяллар алышалар инде бүтәнгә...
    1983
    0
    1
  • 2 ноябрь 2021 - 15:07
    Октябрь аеның иң яхшы авторлары билгеле!
    Җиңүчеләрне котлыйбыз!
    739
    0
    0
  • 2 ноябрь 2021 - 15:00
    «МӘХӘББӘТТӘ КАЙЧАК ЯЛГЫЗЛАР БЕЗ...»
    Язучы, Гаяз Исхакый исемендәге премия лауреаты  Рафаэль Сибатның китап киштәсенә менә шуның кадәр яңа әсәре өстәләчәк хәзер. Саргайган бу кәгазь битләренең кыйммәтен бәяләү дә авыр. Татар укучысы, татар әдәбияты өчен үзе бер хәзинә! 
    639
    0
    1
  • 2 ноябрь 2021 - 14:00
    Бомба
    Ә ул, исәр, машинадан түгел, Атом бомбасыннан курка иде.
    680
    0
    0
  • 2 ноябрь 2021 - 13:00
    Фәнне галимнәр үстерә: Илида Бәшировага 80 яшь
    Шулай итеп, И.Бәширова җитәкчелегендә язылган әлеге ике томда, татар әдәби теленең матур әдәбият (поэзия, проза, драма жанрлары), фәнни әдәбият, иҗтимагый публицистика, дини-дидактика һ.б. стильләреннән тупланган бай фактик материал, фонетика, графика, орфография өлкәләрендә һәм морфология тармагына караган мөстәкыйль сүз төркемнәренең грамматик категорияләрендә чагылыш таба торган язма традициянең ни рәвешле дәвам иттерелүе, вариантлылык мәсьәләләренең катлаулы табигате һәм вазифасы билгеләнә.
    1485
    0
    0
  • 2 ноябрь 2021 - 12:00
    Каенлы юлда
    Офыкларга кереп югала Каеннарның бердәм гаскәре...
    1335
    0
    1
  • 2 ноябрь 2021 - 10:00
    Юлчыга
    Гомер юлы булмый туры гына, утка-суга салып мең сынар...
    1570
    0
    2
  • 2 ноябрь 2021 - 09:00
    СОҢГЫ ТУРАНЧЫ... (дәвамы)
    Һади Атласиның Бөгелмә чоры әнә шулай шау-шулы, ярсулы, тынгысыз башлана һәм шулай дәвам да итә. Хәер, бу елларда һәркемнең язмышы шундый тарих тегермәне аша узгандыр, мөгаен, бигрәк тә милләтнең танылган шәхесләренә бу яңа җәмгыятьтә үз урыннарын табу җиңел булмаган, хәтта ки мөмкин дә булмаган.
    429
    0
    0