8 июнь 2021 яңалыклары

  • 8 июнь 2021 - 17:00
    Кем ул – Нобель бүләге лауреаты Һенрик Сенкевич?
    Язучы һәм галим Һенрик Сенкевич (1846-1916) – әдәби тәнкыйтьтә һәм әдәбият белемендә «поляк реалистик прозасының классигы», дворян әдәбияты вәкилләренең берсе, «зур эпик полотнолар һәм новеллалар тудыру остасы», «поляк әдәбиятына иң югары дәрәҗәдәге әдәби сүз үрнәкләре» биргән иҗаты исә «милли тенденцияләр, патриотик омтылышлар» белән сугарылган иҗат буларак бәяләнә.
    1566
    0
    2
  • 8 июнь 2021 - 15:00
    Сихерче (хикәя)
    Белә-күрә торып әҗәл көтеп ятудан да мәгънәсез нәрсә юктыр. Оркыя ялгыз яши, ялгызлыктан да авыр нәрсә юклыгын, тик ятканның үләксә икәнен, берәүгә дә кирәкмәгән кеше булуын белә. Тик әҗәл дигәнең карчыкны һаман җиңә алмый. Сәбәбе куәтле: ул оныгын көтә, аңа гына әйтәсе васыяте мөһимрәк шул! 
    3367
    0
    4
  • 8 июнь 2021 - 14:00
    Елмай
    Син бүген бәхетле: Яланөс, яланбаш...
    323
    0
    0
  • 8 июнь 2021 - 13:00
    Истанбул малае (дәвамы)
    Әмма әтисенең зур бурычларга батасы килмәгән иде... Аллаһ белер, әмма кол да сизәр дип, юкка әйтмиләр, күрәсең. Яңа, якты өйдә яши башлаганнарына ике атна тулар тулмас. Ничек әтисе дүрт баласын зур бурычлар белән ялгыз калдырып, бу җылы, якты, ямьле өйләрен ташлап китсен?! Әмма дөнья үлемле, көн акшамлы.
    632
    0
    3
  • 8 июнь 2021 - 12:00
    Күңел – тургай
    Атлыйммы дөрес юлдан?
    1007
    0
    3
  • 8 июнь 2021 - 11:00
    Әдәбиятның йөрәк тибешен тоеп
    Тәлгат Галиуллин – тулы бер гасыр шигъриятен өйрәнүгә сукмак салган, киләчәк тикшеренү юлларын билгеләгән галим, әдәбият тарихчысы, 1960 еллардан башлап бүгенге көнгә кадәр татар шагыйрьләре иҗатын даими һәм җентекле күзәтеп-бәяләп барган тәнкыйтьче дә.
    267
    0
    0
  • 8 июнь 2021 - 10:00
    Печәнче
    Җәй эссесе – кочагында, Ат пошкыра. Черки безли.
    279
    0
    0
  • 8 июнь 2021 - 09:00
    Исемсез хат (дәвамы)
    Сәясәт – ул бик хыянәтчел өлкә. Анда уң як күршеңә керсәң – сул як күршеңнән ерагаясың, бер дустыңа йөрсәң – икенче дустыңны югалтасың! Сәясәттә сыйнфый дошманнар юк, сыйнфый дуслар гына бар. Ә дуслар белән көрәшүе җиңел түгел...
    1409
    0
    3