24 май 2022 яңалыклары

  • 24 май 2022 - 17:00
    Матурлык һәм бәхет кочагында
    Дусларым-танышларым нәрсә әйтсә дә әйтер, әмма бу язмамда мин шуны аерым атап китәсем килә: үземне бик тә бәхетле кешегә саныйм мин. Ни өчен дигәндә, беренчедән, гомеремнең иң нәтиҗәле эш белән үткән чоры әдәбият дөньясында кайнап, «Казан утлары» журналында җигелеп эшләп үткән еллар! Ә аңа кадәрге еллар турында уйлыйм да шушы эшчәнлеккә әзерлек чоры булган икән дигән нәтиҗәгә киләм.
    1405
    0
    1
  • 24 май 2022 - 16:00
    Чегән кызы
    «Сөйләп бирәм, – ди ул, – язмышыңны – Ни күргәнсең, ниләр көткәнен...»
    227
    0
    0
  • 24 май 2022 - 15:00
    Тылсымлы калаклар (хикәя)
    Зөһрә белән Алим, аерылышырга карар кылгач, ду килешеп, соңгы калак-чәшкегә хәтле мал бүлештеләр. Дөресрәге, Зөһрәнең яшь хатынга китәсе иреннән шул мал бүлешү аша булса да үч аласы килә иде...
    6705
    0
    34
  • 24 май 2022 - 14:00
    Таң сузыла
    Җәйге моңлы-җырлы таң сузыла, Үз телендә кошлар җыр сыздыра.
    612
    0
    0
  • 24 май 2022 - 13:27
    Фарсель Зыятдиновның тууына 85 ел.
    Фарсель Зыятдиновның "Мәңгелек моң" шигырьләр җыентыгы белән танышып үтегез.
    257
    0
    1
  • 24 май 2022 - 13:00
    Таш калада баш кала... (дәвамы)
    — Әни, әгәр дә син каршы булсаң, мин Динәгә өйләнмәячәкмен! — Юк, юк, син нәрсә, мин синең бәхетеңә каршы килә алмыйм, улым, өйлән...
    3205
    0
    5
  • 24 май 2022 - 12:34
    РУХЫ БЕЛӘН УЛ КӨРӘШЧЕ ИДЕ
    Әмир Мәхмүдов халык хәтеренә туган телебезне саклау, милли аңыбызны уяту өчен янып йөргән җәмәгать эшлеклесе буларак та кереп калды.
    172
    0
    1
  • 24 май 2022 - 12:00
    Җырланачак җырлар турында
    Аны әле җырланмаган, Җырланачак хисләр исертте!..
    182
    0
    0
  • 24 май 2022 - 11:00
    ЖУРНАЛ ӨЧЕН, ЖУРНАЛ БЕЛӘН
    Без, әдипләр, заман героикасы материаллары белән журналныӊ эчтәлеген тагын да тирәнәйтү, аның тематик колачы белән сәнгатьчә сыйфатын төрле яклап күтәрү өчен тагын да күбрәк тырышырга тиешбез әле. Журнал өчен ешрак hәм яхшырак язган әдип журнал белән бергә тизрәк үсәчәк!
    222
    0
    1
  • 24 май 2022 - 10:00
    Кыр казлары
    «Киткәннәрнең мөмкин кайталмавы!..»
    2046
    0
    1
  • 24 май 2022 - 09:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    – Әти! Яки әле генә үлгән хыялы җанланамы? – Әти! Карт тигез җирдә сөрлекте. Бәлки, башы әйләнеп егылыр иде, Шамил тотып өлгерде: – Мин барсын да беләм. Син миңа бик кирәк, өйләнәм бит, кыз сорарга икәү барыйк әле, әти! 
    1963
    0
    12