22 октябрь 2021 яңалыклары

  • 22 октябрь 2021 - 17:00
    Баштан башлый
    Баштан башлаучы бүтән ерткычлар да бар. Бигрәк тә ике аяклылар.
    691
    0
    1
  • 22 октябрь 2021 - 16:00
    Чеховка кайту яки Ротшильд эскрипкәсе
    ...Бер кинәндек халык арасында – Азык эзләп йөрдек язарга!..
    496
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 15:00
    Сәхнәдән нур чәчеп
    Карт фотограф Дания турында Мэрилин Монроң моның бер ягында торсын, дигән. Ә бит чыннан да бик кәттә киенмәсә дә (күп очракта шактый киелгән яшел җәйге пәлтәдән йөрер иде), бизәнмәсә дә, Даниянең ир-атларга тәэсире чик-чамасыз иде. Хәтта үз курсыбызның бик тәҗрибәле егетләре дә Калинин посёлогында яшәүче Нургаяз абзый (Даниянең атасы) янына барып, 18 яшьлек кызын кияүгә сорап йөдәттеләр...
    1324
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 14:00
    Беләм инде синең карарыңны...
    Инде күрәм – синең күңелеңдә Җиде ятлар булып мин калган.
    548
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 13:00
    Әткәм чыбыркысы (хикәя)
    Кеше үзенең кайчан да булса җанының тәненнән аерыласын яисә җирдәгеләр әйткәнчә, үләсен белә торып, мәңге үлмәс кебек яшәвен дәвам итә, үлем аны һич тә куркытмый. Ә инде үзенең гомере азайганын сизгән саен аңа теше-тырнагы белән тагын да ныграк ябыша. Минем белән дә шулай.
    2875
    0
    4
  • 22 октябрь 2021 - 12:00
    Әйт, телем...
    «Син безгә нигә, әйт әле?!» диючеләргә җавап: Телең барында телеңне кадерлә, кардәш, ярат. 
    469
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 11:00
    Соңгы туранчы... (Һади Атласиның тууына 140 ел) (дәвамы)
    Егерменче гасыр башында татар дөньясында барлык өлкәләрдә дә зур җанлану, уяну сизелә. Инде үз милли байлары барлыкка килгән татарлар мәгариф, матбугат, дин, тарих, әдәбият өлкәсендә дә нык алга чыгалар, милләт тормышында зур үзгәрешләр башлана.
    234
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 10:00
    Кояшлы күлләвектә, нур тамчыларын чәчрәтеп...
    Әйе, кем уйлаган килер дип көн: шашар чиккә җитү шул уйлардан...
    447
    0
    0
  • 22 октябрь 2021 - 09:00
    Зәңгәр кыңгыраулар (романның дәвамы)
    – Әти-әни юк, туганнар читтә яши. – Булат башын сүзсез генә иеп утырды да: – Ник кенә үлеп калмаган икән мин Чечняда?! – дип куйды. Зөлхәбирә утырган урыныннан калкынды: – Булат! Авызыңнан җил алсын! Ни дигән сүз бу? Кемгә җиңел бу дөньяда? Кешене көлкегә калдырырга яраткан Суфияга җиңелме?
    3494
    0
    14