23 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 23 сентябрь 2021 - 17:00
    Татар галименең аянычлы язмышы... (дәвамы)
    Җәвад Алмазның төп максаты – дөньяга татарның мең еллык язма әдәбиятын күрсәтү, милләтнең югары мәдәниятле әсәр тудырырга сәләтле булуын ассызыклау, бу югары традицияләрнең бүген дә дәвам итүен исбатлау. Һәм ул моны иң югары дәрәҗәдә башкарып чыга!
    284
    0
    0
  • 23 сентябрь 2021 - 16:00
    Чагыласы булсаң, ни сакланма...
    Яраларны ялый-ямый, Яшәешкә ныграк ягыласың...
    202
    0
    0
  • 23 сентябрь 2021 - 15:00
    Син кемнең кадерлесе?! (хикәя)
    "Ул, ул... теге яшь ана, Хәбриева... баласын кирәкми, ди. Сезгә калдырам, дип әйтә. Теләсә-нәрсә эшләтергә куша. Мине тыңламый, сез, сез сөйләшсәгез генә..."
    6456
    1
    31
  • 23 сентябрь 2021 - 14:00
    Еракта җемелдәгән ут
    Еракта җемелдәгән ут, Туган якның күрсәт юлын.
    435
    0
    0
  • 23 сентябрь 2021 - 13:00
    Камиллекнең чиге юк (дәвамы)
    Кешеләр белән атлар арасындагы мәҗүси чорлардан килгән гаҗәеп, хәтта эзотерик якынлык турында күпләр уйлый икән.
    785
    0
    0
  • 23 сентябрь 2021 - 12:00
    Унсигездә
    Унсигездә әле һаман Җаным, тәнем – барлыгым, Зарланмыйм да, сыктамыйм да, Сизмим дөнья тарлыгын.
    1831
    0
    2
  • 23 сентябрь 2021 - 11:33
    ТУГАН ЯККА УЗА КОШ ЮЛЛАРЫ...
    Бу язмага игътибар юнәлтүебез юкка гына түгел, чөнки биредә шагыйрәнең тормыш юлы да, иҗат сукмаклары да, иҗатының олылыгы турында уйланулар да урын алган. Монда без Саҗидә Сөләйманованың үз тавышын да ишетәбез.
    406
    0
    1
  • 23 сентябрь 2021 - 11:00
    ТУКАЙ ГАСЫРЫ ДӘВАМ ИТӘ...
    Татар милләте өчен Тукай шундый шагыйрь: аңа күкләр тарафыннан мөкатдәс вазифа йөкләнгән; язган китаплары да гадәти түгел, чөнки алар халыкның рухи кыйбласын дөресләп торыр дәреслеккә әверелгән.
    1272
    0
    1
  • 23 сентябрь 2021 - 10:00
    Йокысызлык
    ...Тәүге аваз салып, исем-атсыз Шигырь туып килә дөньяга...
    705
    0
    0
  • 23 сентябрь 2021 - 09:00
    Кыпчак кызы Аксанә (дәвамы)
    Йокыга китәр алдыннан Габдрахманның күз алдына тышкы ишек артына кереп юкка чыккан Оксана килеп басты. Нигә онытылмый икән шул очрашу? Аның бит кызлар белән беренче тапкыр гына танышуы түгел иде. Таныш кызлары була торды. Дөрес, туган авылы Караярдагы беренче мәхәббәттән соң ул сөю бәхетенә ирешә алмады...
    1874
    0
    0