11 август 2021 яңалыклары

  • 11 август 2021 - 17:00
    Чир
    Менә Сезнең карга оясында үскән күкенең карга булып кычкырганын күргәнегез бармы? Юк бит! Шулай булгач, Сез, татарлар, табигать законына каршы килеп, ничек алай җиңел генә төрле милләт кешесенә әверелә аласыз, ә?!
    415
    0
    0
  • 11 август 2021 - 16:00
    Үз-үзеңне аямыйча, карамыйча артка...
    Мәңгелеккә. Үткәннәргә ташламый күз. Йөгер! Йөгер һәм түз!
    473
    0
    1
  • 11 август 2021 - 15:00
    Чын кеше (хикәя)
    Мин шактый юан каен агачларын «Дружба» пычкысы белән кисеп аударам. Ә ул аларны ботакларыннан арындыра. Шулай бик бирелеп эшләгәндә, бер мәлне, ул миңа кинәт кенә ачуланып кычкыра: «Син нәрсә, егылган агачларны төпләреннән өзеп бетермисең. Алар бит җаннары чыга алмыйча интегеп ята». Мин шундук ул әйткәнчә эшли башладым. Һәм бер үк вакытта аның сүзләре мине сискәндереп җибәрде, аптырашта калдырды...
    2281
    0
    8
  • 11 август 2021 - 14:00
    Сабыр ит
    Мендем дә гомернең үренә, Төбәлдем хәтернең түренә.
    435
    0
    0
  • 11 август 2021 - 13:00
    Туган җирдә – канатлылар...
    Безнең буын кешесе элекке чорның кай якларын сагынып искә ала дисезме? – Якты хыяллар, өмет, матур эшләр һәм матур кешеләр турында күп сөйләнелә иде. Ә бит бүген дә янәшәбездә яхшы кешеләр, яхшы гамәлләр бихисап. Аларны күрә һәм башкаларга үрнәк итеп күрсәтә белергә генә кирәк.
    1131
    0
    1
  • 11 август 2021 - 12:00
    Типтәр
    Бер уйласаң, без илебез белән Нигезеннән күчкән типтәр бит... 
    454
    0
    1
  • 11 август 2021 - 11:00
    Тургайлы болытлар (дәвамы)
    Зәмзәмия түбәнсенүе, явызлыгы, әшәке хатлары ,гайбәт һәм янаулары белән ул мине киресенчә әрсезлеккә, үҗәтлеккә, ялган күз яшьләренә бирешмәскә, җыйнап әйткәндә, үз бәхетем өчен көрәшергә генә өйрәтте, чыныктырды...
    2188
    0
    4
  • 11 август 2021 - 10:00
    Беркем дә онытылмый!
    Зур хәрефләр белән язу тиеш Шундый уллар биргән милләтне!
    450
    0
    0
  • 11 август 2021 - 09:00
    «Казан утлары» фатихасы белән
    Иң мөһиме – өлкәннәр минем шигырьләрнең кайберләрен «Казан утлары»нда бастырырга, дигән карар чыгардылар. Арада «...Сынатмастыр күңел...» кебек ундүрт яшьтә язган шигырьләр дә бар иде.
    436
    0
    1