23 октябрь 2020 яңалыклары

  • 23 октябрь 2020 - 18:00
    Интернет (хикәя)
    «Күрәчәгең булса, күркә талап үтерер», ди. Интернет аша танышуларны өнәп бетермәгән Алия үзе дә әлеге ысулның корбаны булырмын дип һич тә уйламаган иде...
    1349
    0
    1
  • 23 октябрь 2020 - 17:00
    Ландыш Әбүдәрова - республика бәйгесе җиңүчесе
    «Татмедиа» республика агентлыгында «Татарстанда социаль юнәлешле коммерцияле булмаган оешмаларның эшчәнлеген иң яхшы яктыртучы» конкурсына нәтиҗә ясадылар.
    224
    0
    0
  • 23 октябрь 2020 - 16:00
    Кисәтү
    Фәнил Гыйләҗев «ТАТМЕДИА»га барырга җыена. Айсылу Имамиеваның андагы бухгалтериягә больничный җибәрәсе бар икән...
    225
    0
    2
  • 23 октябрь 2020 - 15:00
    Сайрар чак (романның дәвамы)
    Тимур тугызынчыда гына бик кәефле, салмыш хәлдә кайтып керде. Аннары Сөмбелне кинәт күтәреп алды да ятагына салып үбәргә, чишендерергә тотынды. – Сөмбел, бәгърем, без бер-беребез өчен яратылган. Сөмбел елый-елый кычкырып җибәрде: – Әгәр якын килсәң, тәрәзәдән сикерәм!
    2468
    0
    7
  • 23 октябрь 2020 - 14:00
    Икеләнүче колагына
    Үз булыр һәрчак үзеңә үз дигәнең. Корьән вә сөннәт булса баш игәнең.
    325
    0
    0
  • 23 октябрь 2020 - 13:00
    "Менә шундый Зәйнәб инде мин…" (истәлекләр)
    "Әнием 84енче яшендә минем туган көннән соң озак та тормый вафат булды. Ул җан биргәндә, кызганычка каршы, без гаиләбез белән Төркиядә ялда идек. Юлга чыкканчы янына кайтып килдек, хәле яхшы иде әле. Тугызынчы дистәсе белән барса да, үз аягында, ихатадагы эшләрне карап, умарталары янында кайнашып, баллар аертып йөрде. Төркиядән көн саен шалтыратам, хәлен белешеп торам, үзебезнең исән-саулыкны җиткерәм. Бер шалтыратуымда, сизәм, тавышы зәгыйфьрәк чыга. Әни, авырыйсыңмы әллә, дим. Суык кына тиде бугай, зарарлы түгел, ди әни..."
    2097
    0
    1
  • 23 октябрь 2020 - 12:00
    Яшәү яме
    Гомер узган саен ак хыяллар алышалар инде бүтәнгә...
    185
    0
    0
  • 23 октябрь 2020 - 11:00
    Ильяс Алкинның соңгы мәхәббәте (дәвамы)
    Кызның кулына орынгач, Ильясның умырткасы буйлап кайнар агымсу үткәндәй булды. Аптырады ул – әлеге кыз нигә шулай аны дулкынландыра соң? Мондый хәлне аның кичергәне юк иде бит. Ул бит инде шактый өлкән кеше – утыз биштә!
    1380
    0
    0
  • 23 октябрь 2020 - 10:00
    Туган ил өчен...
    Хөрмәтле, сез, бөек ветераннар!
    400
    0
    0
  • 23 октябрь 2020 - 09:00
    Гафу ит, Иванова… (хикәя)
    — Сез — карак, бур, алдакчы! Әнидән гафу үтенмәсәгез, судка хәтле барып җитәм! Белегез, болай гына калдырмыйм, гәҗиткә язып чыгам!
    1098
    0
    1