29 март 2022 яңалыклары

  • 29 март 2022 - 17:00
    Бедгә ярамай...
    Бер төркем Уфа һәм Казан язучылары шагыйрь Рафаил Сафинның авылдагы өендә кунак булып утыралар. Арада бер Рафаил Сафин гына, һу-һыулап, башкортча сөйләшә икән.
    2515
    0
    4
  • 29 март 2022 - 16:00
    Ут өстендә бию
    Кеше язмышлары  – төпсез дәрья, Өсте – көзге, асты – гарасат.
    807
    0
    1
  • 29 март 2022 - 15:00
    Остаз (повесть)
    Малай туды, малай! Әйдә, малкай, тоякларыңнан ут чәчрәтеп юырт инде син. Сәгытдин хуҗаң бишенче тапкыр әти. Бишенче, димәктән... Өченчесе белән дүртенчесен сабый чагында ук күкләр алды шу-ул... «Нәсел җебе шулай киселерме икән?» – дип, и, өзелде үзәк, и, сызлады бәгырь.
    739
    0
    3
  • 29 март 2022 - 14:27
    Балалар китабы көне уңаеннан гаилә бәйрәме!
    2 апрель  – балалар китаплары көне уңаеннан, «Салават күпере» журналы Татарстан Республикасы Милли китапханәсендә гаилә бәйрәме үткәрә һәм редакция тарафыннан нәшер ителгән өр-яңа әкиятләр сериясен тәкъдим итә.
    387
    0
    0
  • 29 март 2022 - 14:00
    Ком бураны
    Ком бураны тынар, бөре шытар Милләтемнең туар таңында!
    882
    0
    1
  • 29 март 2022 - 13:00
    Буа (романның дәвамы)
    Ничә көн барганнардыр – чутын югалтты Сәгыйдулла. Шунысын гына белә: юлда очраган станцияләрдә платформа читендә аларның вагоныннан унбиш кеше мәете ятып калды. Шулай акрын гына кырылып бетәрләрме икән?!
    858
    1
    3
  • 29 март 2022 - 12:00
    Бер кабер янында
    Акча киткән... үзе хәтле ташка.
    272
    0
    1
  • 29 март 2022 - 11:00
    Әдәбиятның йөрәк тибешен тоеп
    Тәлгат Галиуллин – тулы бер гасыр шигъриятен өйрәнүгә сукмак салган, киләчәк тикшеренү юлларын билгеләгән галим, әдәбият тарихчысы, 1960 еллардан башлап бүгенге көнгә кадәр татар шагыйрьләре иҗатын даими һәм җентекле күзәтеп-бәяләп барган тәнкыйтьче дә.
    582
    0
    1
  • 29 март 2022 - 10:00
    Мин сиңа ошарга тырышмам...
    Бер мәлне биләр дә ят хисләр, көн белән төнең дә буталыр. 
    240
    0
    1
  • 29 март 2022 - 09:00
    Кайту (дәвамы)
    Карчык Тәнзиләнең такыр башын сыйпады: – Каракмы син, сабыем? – Юк, – диде Тәнзилә. – Минем ашыйсым килде... – Ә чәчеңне... – Детприёмниктан качтым... – И бала, бала... Бу сүзләрен ул үзәк өзгеч наз белән әйтте. Тәнзиләнең тамагына төер утырды. Күзләренә яшь килде. Карчыкның кулы да назлы, ягымлы, җылы иде. Ул арада карт та тынычланган кебек булды: – Ярый, карчык... Үзең кара... Ул-бу була калса, мин әйтмәде, димә...
    2726
    0
    11