24 гыйнвар 2022 яңалыклары

  • 24 гыйнвар 2022 - 17:00
    Шагыйрьләрне мәңгеләштерүче
    Оясында ни күрсә, очканында шул булыр ди халык. Әюповлар нәселе элек-электән кешелекле, кече күңелле булулары белән аерылып тора. Олыны – олы, кечене кече итә, мохтаҗларга ярдәм кулы сузарга һәрвакыт әзер алар.
    914
    0
    1
  • 24 гыйнвар 2022 - 16:56
    МИЛЛӘТ ГАМЕ АНЫ ШАГЫЙРЬ ИТКӘН
    Шагыйрь, язучы-публицист, Татарстанның атказанган сәнгать эшлеклесе Әхмәт Гаделнең тууына 80 ел.
    278
    0
    1
  • 24 гыйнвар 2022 - 16:00
    Корт чаккыры
    Корт чаккыры! Әллә бастым өстенә?– Ут булып яна ялан үкчәм һаман!
    766
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2022 - 15:00
    Дулкыннар
    – Барый абыең, бичаракаем, балаларым ачтан үлмәсен дигәндер инде... Силсәвитләр туп-туры шуларга керде. Мич эченә яшереп куйган... Ничекләр гаеплисең инде аны, кызгандым... Балалары бигрәк ишле, аталарын да төрмәгә утыртып куйсалар, нишләп бетәрләр, дидем... Онны үзләрендә калдырдым. Без ничек тә җан асрарбыз, улым, әле аяк-кул исән чагында, эшләп торгач, ризыктан өзелгәнебез юк бит, Аллага шөкер...
    4122
    0
    7
  • 24 гыйнвар 2022 - 14:00
    Өмет уты
    Тик күнелдә өмет уты сүнми – Әле дә ярый шул ут бар әле!
    276
    0
    1
  • 24 гыйнвар 2022 - 13:00
    Сабыным кала, сатыгыз… (хикәя)
    Бабаң калхузга кермәгән өчен күрмәгәннәр калмады инде, балам. Башта бөтен мал-мөлкәтне пыран-заран китерделәр, муллалык итүен тыйдылар, хәерчегә калдык. Әткәй белән инәй төнлә кайтып керәләр иде, хәер сорашып. Аннан әткәйне кыйнап эштән чыгардылар. Мәчетнең аен кисеп, әткәйгә китереп ташладылар, мә, кабереңә кадарсың, дип. Ике сеңлем, бер энекәш ачтан үлде...
    6867
    1
    26
  • 24 гыйнвар 2022 - 12:00
    Өмет
    Хастаханә... Ап-ак диварлары... Ничәнче кат керде төшемә.
    328
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2022 - 11:00
    ИДЕЛ-ЧУЛМАН ТӨБӘГЕНДӘ ИСЛАМ ДИНЕ: ИДЕЛ БУЕ БОЛГАР ДӘҮЛӘТЕ
    Урта гасырларда безнең борынгы төрки бабаларыбызның мәдәни һәм көндәлек тормышындагы яңарыш һәм алгарыш та, шиксез, ислам динен кабул итү – мөселман цивилизациясенә кушылу белән бәйле була. 
    634
    0
    1
  • 24 гыйнвар 2022 - 10:00
    Сине күрсәм
    Кайда минем тиле хыялларым?..
    1641
    0
    2
  • 24 гыйнвар 2022 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (дәвамы)
    Хәлфә кызны күмәргә рөхсәт сорарга да бармады. Тере килеш газапланып пешеп үлгән сабыйны куенына кысып, җиргә тезләнеп, яраланган җанвар кебек кычкырды Габдрахман: – Аллаһының ачы каһәре төшсен безләрне бу хәлгә төшергән адәмнәргә! Йа Раббым, ни гаебе бар бу сабыйның, ни гаебе бар?! – дип, гаҗизләнеп, җиргә ятып үкседе.
    4073
    0
    23