24 ноябрь 2021 яңалыклары

  • 24 ноябрь 2021 - 17:00
    Кояш халкы (хикәя)
    Хәлилнең үз гаиләсе юк. Фаягөл белән аерылганнан бирле, ул теләсә кайда эшләп, яшәп йөри. Яңа гаилә табарга кыюлыгы җитмәдеме, әллә кире кушылуга өмете бармы – монысын үзе дә белмидер ул, мөгаен. Тик кайтып йөри менә шулай, кызын күреп, гаилә учагында җылынып, кире салкын кышка таба чыгып китә. Фаягөл жәлли дә аны, аңлыйдыр да, тик кабул итә алмый. Читкә этәрә. Хәлил калдырган яралар инде тартылса да, бу очрашулар хатынның шул яраларына бармак белән күрсәтеп көлү иде...
    7844
    0
    18
  • 24 ноябрь 2021 - 16:00
    Сөю сукмагы
    Тик көт, яннарыңа мин барамын...
    1331
    0
    1
  • 24 ноябрь 2021 - 15:00
    Прасковья
    – Фатыйма әби, синең чын исемең Прасковья диләр, ачуланма инде соравыма, син әллә урысмы ул? Әниләр сөйләшкәндә ишетеп калган идем балачакта. Юк, начар итеп түгел, сине гел мактап торалар иде бит... Әби елмаеп куйды... – Аның сере юк, минем урыс кызы Прасковья икәнемне барысы да белә иде... Һәрхәлдә, ирем, балаларым белә иде...
    4126
    2
    38
  • 24 ноябрь 2021 - 14:00
    Дөнья
    Диннәр түгел, «мин»нәр тулы дөнья...
    1130
    0
    1
  • 24 ноябрь 2021 - 13:00
    Гаилә кризисы
    Ишектән кереп килүче иренең хәлен хәләл җефете Гөлбәдәр бер карауда аңлап өлгерде. Эшләгән җиреннән акча күчермәгәннәр!..
    2508
    0
    3
  • 24 ноябрь 2021 - 11:00
    Маэстро
    Максат куеп, Ауропага алып чыгарга кирәк Татар операсын. Безнең дөньякүләм танылган җырчыларыбыз бар: Альбина Шаһиморатовалар, Аида Гарифуллиналар, Эльмира Кәлимуллиналар, егетләр арасыннан санап бетерерлек түгел талантлар, тагын-тагын әллә кемнәребез!..
    1641
    0
    4
  • 24 ноябрь 2021 - 10:00
    Җидегән
    Ялгыз чакта җанлы йолдыздай без, Бергә чакта – шанлы «Җидегән».
    673
    0
    1
  • 24 ноябрь 2021 - 09:00
    Ана җыры (дәвамы)
    – Кит аннан! Син?! Мәрзиянең улы?! Рахман әле ахырга кадәр Кадрия фотодагы малайны беләдер дип уйламаган иде. Рахманчик, дигәч, ул тетрәнеп китте. Ышаныргамы моңа, юкмы? Төшме бу, өнме? Димәк, чыннан да, бу апа аның әнисен белә! Алар бергә укыганнар! Бу бит инде әнисенең эзенә төште дигән сүз! Ышанып булмый, дөрес түгелдер!..
    3542
    0
    16