11 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 11 сентябрь 2021 - 17:00
    Уй буеның уйлы урамнары
    Ә.Галимов – бәхәссез, Уй буе шәһәрләренең урамнарын уйлы иткән, бу төбәктә Тукай иҗатын таратуга көч куйган һәм иртә үлеме әдәбиятыбыз өчен гаять үкенечле булган шагыйрь. Һич югы яшьтәш әһле каләм белсен өчен, кулларына алып карарга китапханәләрдә җыентыгы да юк шагыйрьдер.
    1072
    0
    1
  • 11 сентябрь 2021 - 16:00
    Халкым минем
    Бүләк итә кояш җиргә нурларын, Нурга төрә һәр инсанын дөньяның.
    471
    0
    0
  • 11 сентябрь 2021 - 15:00
    Камилә (дәвамы)
    Гомер авышкан саен мин шушы яшенле яңгырны ниндидер бер илаһи вакыйга кебек искә алам. Әйе, гомер буена бәхетле була алмыйсың, бәхет ул – бер мизгел генә. Әнә шул бәхетле мизгелләрне бергә җыйнап, җан түрендә саклый алсаң, бу дөньяда юкка яшәмәгәнлегеңә ихластан инана аласың. Шул бәхетле мизгелләрне бер генә мәртәбә булса да кичерер өчен яши дә инде кеше бу дөньяда! «Кешеләр! – дип эндәшәсем килә шулчак. – Саклагыз, бөртекләп саклагыз, хәтерегездән сызмагыз сез ул мизгелләрне!»
    666
    0
    1
  • 11 сентябрь 2021 - 14:00
    Хәлифәбез юкса...
    Җир өсте безгә Җәннәттән гүзәл, Сөрелгән чаклар онтылган инде. Капкасын Җәннәт ачармы кабат?
    433
    0
    0
  • 11 сентябрь 2021 - 13:00
    Яшәү матурлыгы – саулыкта
    "Адәм баласының бар авыруларының сәбәбе ул табигать кануннарына каршы килү һәм аларга буйсынмыйча яшәүдән! Мин моны табиб буларак әйтәм! Аннан соң, экология бит ул заводтан чыккан төтен генә түгел, ул кешенең үзенең эчке чисталыгы, яшәү рәвеше дә!" - Рөстәм Сәйфулла улы Бакиров
    850
    0
    0
  • 11 сентябрь 2021 - 12:00
    Аерылышу
    Үткәннәрем хатирәсе Йөртә хәзер мине юлда.
    673
    0
    1
  • 11 сентябрь 2021 - 11:00
    Фидакарьлек (дәвамы)
    К.Тинчурин иҗаты, зур, кыйммәтле мирас сыйфатында, татар драматургиясенең алтын фондына керә, милли сәнгать тарихы сәхифәләрендә лаеклы урын ала.
    730
    0
    1
  • 11 сентябрь 2021 - 10:00
    Яшәү
    Таң белән кабаттан кузгалам, Ал офык ымсыта – соң нокта... 
    402
    0
    0
  • 11 сентябрь 2021 - 09:00
    Сайрар чак (романның дәвамы)
    Исламга өч операция ясадылар. Кулы һаман күтәрелмәде. Чәнти бармагының әз генә селкенүе сизелде. Ислам пошаманга төште. Аны дәвалаучы табибларның берсе русча ярыйсы гына сөйләшә иде. Исламның сорауларына ул нык өметләндергеч җаваплар бирергә ашыкмады. «Төзәлү озак барачак, – диде. – Без барысын да эшлибез, калганы Аллаһ кулында»
    2843
    0
    3