31 июль 2021 яңалыклары

  • 31 июль 2021 - 17:00
    Беренче югалту (хикәя)
    Егет кызны мәңгегә яратырмын дип уйлады. Язның бер көнендә булган вакыйга чибәркәйне йөрәгеннән мәңгегә сызып ташларга мәҗбүр итте...
    5903
    0
    15
  • 31 июль 2021 - 16:00
    Гөлҗиһан
    Минем өчен – үзең – бер Җиһан, Бәхетле бул, җаным Гөлҗиһан.
    466
    0
    0
  • 31 июль 2021 - 15:00
    Алаңгыр корбаны (хикәя)
    Матур гына утырышуларыбызны хәвефле хәбәр чәлпәрәмә китерде: шәһәр наркоманнары әфьюн ясау өчен мәк җыярга авылларга таралган! Һәр ихатага сугылып, бакча саен үсемлек кишәрлекләрен тентеп баралар, түтәл-буразналарны таптап бетерәләр, ди – күрше-тирә салалардан ишетелгәли башлады. Зыян-зәүрәткә сизгер өлкәннәр сагаеп калдылар. Бакчаларында үскән мәкләрне йолкып, юк итәргә тотындылар...
    2360
    0
    6
  • 31 июль 2021 - 14:00
    Мәскәү абый
    Мәскәү абый тагын кайткан, Тагын нидер майтара: «Сөйләштем дә килештем», – дип, Оста җавап кайтара.
    765
    0
    1
  • 31 июль 2021 - 13:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    – Кырыклап буйдак дисеңме, Фәгыйлә апа? Безнең кызларны борчак урынына каргалар чүпләдеме әллә? – Чүпләтер безнекеләр! Шәһәрдә һәммәсе дә. Син дә Нурихан кызы дип саргайма! Казанга тайды ул, кияве черегән бай, ди. Берсендә илаһым зур машина белән кайткан ие. Яшел эшләпәле кыз-катын тучны каенанасы иде. 
    1058
    0
    4
  • 31 июль 2021 - 12:00
    Ульян – Сембер. Никтер икесе дә...
    Сембер белән Казан гел янәшә, Сәлам юллыйм сезгә моңым аша.
    465
    0
    0
  • 31 июль 2021 - 11:00
    Урта Азиядәге шәп татарыбыз
    КОМПОЗИТОР ЛАТЫЙФ ХӘМИДИНЕҢ ТУУЫНА  115 ЕЛ
    272
    0
    0
  • 31 июль 2021 - 10:00
    Яши-яши күнегәсең табигатькә...
    Яши-яши күнегәсең табигатькә, Диңгез-таулар урман-кырлар кебек якын, Булсын Париж, Барселона йә Лиссабон, Безнең белән бер калыптан, шул ук халкы.
    2048
    0
    2
  • 31 июль 2021 - 09:00
    Кошлар оя корган җирдә... (дәвамы)
    – Мин яратам сине, Җиһангөл, нигә дәшмисең? Егет кызның юлына каршы төшеп күзләренә карады да аны билләреннән кочып күтәреп алды. – Мин дә... – дип, башын аска иде ул. Ахырдан үкенеп тә куйды: дөрес эшләдеме болай әйтеп? Әле бит мәхәббәтме бу, әллә күз төшү генәме – аңларлык вакыт та үтмәде...
    1855
    0
    4