23 июль 2021 яңалыклары

  • 23 июль 2021 - 17:00
    Көя даруы
    – Соң, тиле баш, синең үзеңә көя төшкән бит! Гыйбадулланың кушаматы Көя икәнне оныттыңмыни? Ичмасам көя даруы да түгел, гап-гади акбур бит бу! – диде.
    565
    0
    0
  • 23 июль 2021 - 16:00
    Якташлык
    Ятим түгел минем күңелем.
    1472
    0
    1
  • 23 июль 2021 - 15:00
    Сак булыгыз! (хикәя)
    Әгәр дә мин сезгә: – Кырык яшемә җиттем инде, әмма хатын–кызның кулын да тотып караганым юк әле, – дисәм, ышанырсыз микән...
    3693
    0
    5
  • 23 июль 2021 - 14:00
    Борынгылык исе
    ...Адымларга телим айдаланы – борынгылык исе, ах, ачы!..
    489
    0
    0
  • 23 июль 2021 - 13:00
    Тимә, яшәсен! (ахыры)
    – Нигә без болай булдык соң әле? – Ни үле, ни тере хәлдә калдым мин Сабан туе көнне. Көтмәгән идем, бөтен халык каршына икенче берәүне алып кайтырсың дип башыма да килмәгән иде. – Син дә егетең белән чыгасың дип уйладым мин... – Минем сиңа беркайчан да хыянәт иткәнем булмады... Ни генә булмасын, яраттым, яратам, яратачакмын! – дип, Фәния күз яшьләре аша үбә башлады.
    3022
    1
    3
  • 23 июль 2021 - 12:00
    Кала
    Татар – татар булган шәһәрләрне Хак Тәгалә хозурына алды…
    490
    0
    0
  • 23 июль 2021 - 11:00
    Мәңгелеккә китеп барам...
    Соңгы берничә елда ул бик нык авырды. Йөрерлек тә хәле юк иде. Сәхнәгә чыгарга да атлыгып торганы сизелмәде. Халык күңелендә матур, яшь булып каласы килә иде кебек. Чыннан да, ул бит искиткеч чибәр, олпат кеше. Анда мәһабәтлек тә, зыялылык та бар иде. Әйтерсең, ул гап-гади тимерче баласы түгел, татар авылында фәкыйрьлектә дә үсмәгән, ә ниндидер бер затлы нәселдән чыккан кеше...
    2629
    0
    2
  • 23 июль 2021 - 10:00
    Исән булсак...
    Күбәләктәй очып кына йөргән чакта,  Дус-туганнар булган чакта яныңда – Килер заман, берьялгызым калырмын, дип, Ялгыш кына килми хәтта уеңа.
    1247
    0
    2
  • 23 июль 2021 - 09:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    Физик көч белән хәйләдән гайре бүтән кешелек сыйфатларын танымыйча үскән Җәмилдән гафу үтенүнең мәгънәсе юк, Шамил кыска буйлы энекәше үрелерлек итеп тезенә чүкте: – Әйдә, син дә сук! Җәмил шашкан сыман ишегалдында бөтерелде. Менә ул сарай ярыгына кыстырган күгәргән пычак алды. Сукмый, шуның белән маңгайга «сыза». Әйткән сүз – аткан ук: Шамил урыныннан кузгалмады.
    950
    0
    3