20 апрель 2021 яңалыклары

  • 20 апрель 2021 - 17:00
    Чүлмәктән чыккан пәри
    Гариф абый Ахунов Язучылар берлегенең рәисе булып торганда миңа биш ел дәвамында (1975-1981) аның кул астында эшләргә туры килде. Башта әдәби консультант булып, аннары – «Идел» альманахы редакторы вазифасында. Нинди генә эшләр майтармадык без ул чагында яшьләр белән!
    577
    0
    0
  • 20 апрель 2021 - 16:00
    Белла Ахмадулина
    Ә зал тулы затлы тамашачы… Утырганнар, хәтта басканнар. Безнекеләр ләкин бик аз монда, Булганнар да – урыслашканнар.
    921
    0
    1
  • 20 апрель 2021 - 15:00
    Туган җирнең бәрәкәте – күкрәп үскән иген кырында
    – Туган җиремне калдырып китү турында уйлап та караганым булмады. Ул хакта сүз кушып, әти-әни белән сөйләшкәнебезне дә хәтерләмим. Язылмаган канун буларак кабул ителгәндер инде ул.
    366
    0
    0
  • 20 апрель 2021 - 14:00
    Барып җитәр көне...
    Ул хатларны ачып, үз чорына Дастан итеп укый аңлаганы. Алда һаман Тукай хатларының Барып җитәр көне алда әле...
    263
    0
    1
  • 20 апрель 2021 - 13:00
    Кисмәгез каеннарны! (хикәя)
    Бергәләп уйлаштык та Халитка сатарга булдык йорт-нигезне. Тик бер шарт бар иде – каеннарга тимәскә! Кайтып, каеннарымны күреп килим дисәм, һушсыз калдым – Халит өч каенны да кисеп, аның урынына гараж салып куйган. Каеннарны кисә күрмә, зинһар, дип ялыныплар әйттем үзенә. Колак салмады. Күрәсең, минем ялваруымны да, аның «ант итәм, кисмим» дип ант бирүен дә Ходай ишетеп торгандыр. Халитка бәла өстенә бәла өелеп кенә тора. Өченче ел олы малае печән чапканда, йөрәк өянәге белән дөнья куйды...
    4962
    1
    22
  • 20 апрель 2021 - 12:00
    Яз көтү
    Яз килә шул... Язылыр күк күңел, Катлам-катлам боз астыннан чыкса. Бу бозларга кыш гаепле түгел, Җанны-тәнне заман-котып кыса...
    461
    0
    1
  • 20 апрель 2021 - 11:00
    Яңарыш юлында
    Азат Гыйльмулла улы Әхмәдуллин – татар мәдәнияте тарихында әдәбият галиме, драматургия белгече, сүз һәм театр сәнгате тәнкыйтьчесе, актив җәмәгать эшлеклесе буларак танылган шәхесләрнең берсе.
    246
    0
    0
  • 20 апрель 2021 - 10:00
    Су анасы
    Мәшһүр Тукай язган чордан Бер гасырлап вакыт узган... Хәер, койты яши торган суы: Цивилизация үскән саен Арта бара сулыкларда агу.
    301
    0
    0
  • 20 апрель 2021 - 09:00
    Истанбул малае (дәвамы)
    Әни кеше хисләрен бәләкәй бала каян аңлап җиткерсен?!Озакламый Мәхмәт тормыш сабагын әллә ничә укыткан базардан, һич уйнап туймас грек, әрмән дусларыннан, юмарт лимонадчы абыйдан гомерлеккә аерылды.
    15515
    0
    5