8 февраль 2022 яңалыклары

  • 8 февраль 2022 - 17:00
    "Газинур что ли?"
    Бервакыт җырчы Газинур Фарукшин Самарада концерт кую өчен артистлардан төркем җыя. Хәмзин да шулар арасына эләгә. Китәләр. Рульдә – Газинур үзе...
    2543
    0
    3
  • 8 февраль 2022 - 16:00
    Көннең була шундый мизгелләре ...
    Тормыштан да олы бернәрсә юк, Ә Мәхәббәт – аның нигезе. 
    271
    0
    0
  • 8 февраль 2022 - 15:56
    Безнең журналны маркетплейс киңлекләрендә дә табып була.
     Wildberries, KazanExpress онлайн кибетләренә рәхим итегез!
    285
    0
    0
  • 8 февраль 2022 - 15:00
    Соңгы сорау (бәян)
    Саф, чиста мәхәббәт турында хыялланган иде ул. Әмма хыялын көтеп җиткерә алмады, язмышы сукмагында сукыр юлчы сыман адашып йөрде дә сазлыкка кереп батты. Тәне генә түгел, җаны да пычранды. Ул пычракны инде бернинди сулар белән дә юып төшереп булмый. Калган гомерне шул кер белән үтәсе. — Бу — минем балам! Яраткан кешемнән! Бармыйм абортка, бармыйм!!! Аның әтисе бар! Ул миңа өйләнә. Мин баламның тууын телим! — дип җан талашты, аяк терәп карышты Ания.
    8082
    1
    19
  • 8 февраль 2022 - 14:00
    Ышанма
    Ышанма акка да. Ышанма карага.
    728
    0
    1
  • 8 февраль 2022 - 13:00
    Уйламаган көнем юк... (дәвамы)
    Тикшерүче Африкада да тикшерүче дигәндәй, казынмаса-чокынмаса, Разиянең җаны тынычланамыни, суктырыпмы, туры бәрепме, тәки Халит хакында сорашкан: - Казанда, ди, хикмәт бай, ди. Хатыны яшь, ди. Аралашмыйбыз, ди апаң. Кунак гомере – өч көнлек, диләр. Ләкин без иртән үк юлга кузгалабыз.
    2533
    0
    6
  • 8 февраль 2022 - 12:00
    Бу шәһәрдә син телеңне җуйдың ...
    Кышкы буран курай моңы белән Колакларга үтеп сызгырды.
    261
    0
    1
  • 8 февраль 2022 - 11:00
    Җан иреге
    ХХ гасырның икенче яртысы – ХХI гасыр башы татар драматургиясенең үсеш- үзгәрешен, сәнгати эзләнүләр юнәлешен, тормышчанлык һәм халыкчанлык белән сугарылуын билгеләгән әдипләрнең берсе – Туфан Миңнуллин.
    1341
    0
    1
  • 8 февраль 2022 - 10:00
    Тәрәзәмне кем кага
    Кайтыр кешем юк бит инде...
    884
    0
    0
  • 8 февраль 2022 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (ахыры)
    Без бетмәдек, без бар, без яшибез! Иң зур белем йортларында укыган онык-туруннар дөньяның төрле почмакларына таралдылар... Шомырт агачының ап-ак таҗларын җилләр үзләре белән ияртеп алып китәләр дә җиһанга сибәләр... Җилләр җиргә аклык тарата!
    2767
    4
    27