8 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 8 сентябрь 2021 - 17:00
    Абыну (хикәя)
    Бала туганчы ук аннан баш тартырга исәп иткән хатынга сабые белән көненә биш-алты тапкыр очрашуы авыр иде. - Китермәгез минекен, дидем бит инде. Кирәкми ул миңа. Әнә, берәр баласызына бирерсез, куана-куана карарлар.
    4426
    1
    24
  • 8 сентябрь 2021 - 16:00
    Ат холыклы шагыйрь
    Атлар саклап үстек. Шуңа Бераз ат холкы бездә...
    978
    0
    0
  • 8 сентябрь 2021 - 15:00
    Төрки әдәбиятларда пост-постмодернизм: Борһан Сонмезнең «Истанбул Истанбул» романы
    Без сайлаган әсәр – төрек язучысы Борһан Сонмезнең «Истанбул Истанбул» романы рус теленә тәрҗемә ителгән пост-постмодернизм үрнәге булып тора, ул Казан китап кибетләрендә сатуга чыкты.
    1443
    0
    2
  • 8 сентябрь 2021 - 14:00
    Хәлләрегез ничек, диеп сорамагыз...
    Безнең хәлләр хәл эчендә, хәл эчендә... Хәлләрегез ничек, диеп сорамыйбыз...
    565
    0
    1
  • 8 сентябрь 2021 - 13:37
    ТАТАР КИТАБЫ ЙОРТЫНДА «ИМЛӘ» КҮРГӘЗМӘСЕ АЧЫЛА
    «Имлә» күргәзмәсе татар язуы тарихы контекстында татар әдәбияты тарихына багышланган. Әлеге күргәзмә Татарстан Республикасы Милли музее фондында саклана торган экспонатларны үз эченә ала.
    457
    0
    0
  • 8 сентябрь 2021 - 13:00
    Сайрар чак (романның дәвамы)
    – Син, балам, Тимурга бик ышанып бетмә. Ул – шәһәр малае, син – беркатлы авыл кызы. Бераз күзләреңне ач. Һәрбер кеше үз мәнфәгатен кайгырта. Синең өстеңдә коточкыч йөк бар – ул чибәрлегең. Һәрбер ир-ат сине үзенеке итәргә теләячәк...
    3474
    0
    11
  • 8 сентябрь 2021 - 12:00
    Әманәт
    ...Ишек шакыйм, ишек шакыйм, Ник ачмыйсыз, җәмәгать? Мин бит әманәт тапшырам, Өләшәмен әманәт.
    478
    0
    0
  • 8 сентябрь 2021 - 11:00
    Җайдак мәче белән Тайфун
    Ком, салам, кызыл балчык катыш измәгә тояклары тиюгә, сискәнеп киткән Тайфунның сырты күл өстендә дулкын йөгергәндәй, калтыранып куйды. Аны-моны күрмәгәч, аның нишләргә белми аптырап калуы ачык иде. Бу эштә аның беренче чирканчык алуы да. Мин бар көчемә акырган булам, чыбыркы шартлатам, юк – атым балчыкка кереп батты да, авыр сулап тик тора, баганадай. Хатыннар шауларга тотынды бермәлне. Аран янындагы бу мәрәкәне бригадир каян шәйләп өлгергәндер? Йөгереп тә килде.
    711
    0
    2
  • 8 сентябрь 2021 - 10:00
    Бәллү
    Уянырга иде, уянырга... Уянырга инде, ниһаять!
    1257
    0
    1
  • 8 сентябрь 2021 - 09:00
    ЧАЛ ТАТАР ӘДӘБИЯТЫНЫҢ 100 ЕЛЫ (ахыры)
    XXI гасырга чыккач та татар әдәбияты ХХ гасыр ахырында ачыклаган магистраль юлы буйлап камилләшү чорын кичерә. Әмма, эчтәлектән бигрәк, эзләнүләр форма өлкәсенә үтеп керәләр, татар әдәбиятының тормышны кабат тергезү мөмкинлекләре, жанрлар системасы, сурәтләү хәзинәсе үзгә нигезләргә урнаша.
    239
    0
    0