6 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 6 сентябрь 2021 - 17:00
    Мин хәзер керермен – көтегез
    1937 ел. Шәхес культының чәчәк аткан мәле. Язучылар да бер-бер артлы югала торалар.
    1943
    0
    2
  • 6 сентябрь 2021 - 16:00
    И тапсам иде икән дим...
    Иң хәләле – шигъри сүздер, Җаным тилмереп тапкан.
    488
    0
    1
  • 6 сентябрь 2021 - 15:00
    ЧАЛ ТАТАР ӘДӘБИЯТЫНЫҢ 100 ЕЛЫ (дәвамы)
    1956 елда ил тормышында күптән көтелгән сәяси-иҗтимагый борылыш, «Хрущёв җепшеклеге» башланып китә. Тоталитар режимның күп кенә ялгышларын фаш итү, шәхес культын фаҗига буларак тану әдәбиятта-сәнгатьтә дә кискен үзгәрешләргә җирлек тудыра.
    247
    0
    0
  • 6 сентябрь 2021 - 14:00
    Бу дөньяның үзеңә үз булган почмагына чакыр
    Тик... үз-үземнән тәмам арган чакта миңа кайтып егылырга күңелеңнең бер почмагын калдыр...
    460
    0
    1
  • 6 сентябрь 2021 - 13:00
    Хаталы хат (ахыры)
    Д а м и р ә (тирән сулыш алып). Егерме дүрт ел буе, һәрберебез үз тормышы белән яшәгәндә, сине сагынам, һаман яратам кебек иде... Сиңа да шулай тоелгандыр, бәлки. Менә очраштык. Ул мәхәббәт, ул сагыну юк икән бит инде – сизәсеңме? Күрәсең, асылда һәркем үзенең яшьлеген, үзенең хисләрен генә сагына һәм ярата. И л ф а т. Син акыллы кеше булып чыктың, Дамирә. Д а м и р ә. Тормыш бирә ул белемне. Егерме көн бәхетле булдык. Ул егерме көн безнең өчен – мәңгелек.
    584
    0
    3
  • 6 сентябрь 2021 - 12:00
    Икеләнүче колагына
    Үз булыр һәрчак үзеңә үз дигәнең. Корьән вә сөннәт булса баш игәнең.
    911
    0
    0
  • 6 сентябрь 2021 - 11:00
    Рухың саумы, милләтем?
    Татар халкы кайда гына сибелеп яшәми. Заман зилзиләләре аны төрлечә сыный...
    1317
    0
    1
  • 6 сентябрь 2021 - 10:00
    Хәерле төн
    Мәгәр, кеше күрмәгәндә, күктән Алтын сүзләр урлыйм төннәрен.
    860
    0
    1
  • 6 сентябрь 2021 - 09:26
    Гәрәй Рәхим вафат.
    Каләмдәшебезнең урыны җәннәттә булсын! Якыннарының авыр кайгысын уртаклашабыз.
    436
    0
    0
  • 6 сентябрь 2021 - 09:00
    Сайрар чак (романның дәвамы)
    – Егетнең сәләте, һөнәрләре күп. Мин үзем аны художник-моменталист итеп әзерләү ягында. Бездә чарлансын, ә буш вакытларында бары тик бер нәрсә – шарж, портрет ясау белән шөгыльләнсен. Һәр көнне ясаган рәсемнәрен безгә тикшереп торырга туры киләчәк. Бәлкем, өч-дүрт айдан манежга чыгарырлык булып өлгерер?
    1891
    0
    1