3 июль 2021 яңалыклары

  • 3 июль 2021 - 17:00
    Бәләкәй Лилия
    Без бер урамда биш кыз уйнап үстек. Дүртебез бер класстан: Люция, Алсу, Наҗия һәм мин. Наилә бездән ике класска түбәнрәк. Нинди генә уеннар уйлап тапмый идек... Берсендә су буенда чәчәкләр җыеп, такыялар үрдек. Шунда кемдер әйтеп куйды: – Әйдәгез, такыяларны суга агызып җибәрәбез, кемнеке алга чыга – шул кияүгә дә беренче чыгачак!
    2141
    0
    2
  • 3 июль 2021 - 16:00
    Сагынганда, карыйм тулган айга...
    Ә шулай да күкнең почмагында Җемелди күк соңгы өметем.
    528
    0
    0
  • 3 июль 2021 - 15:00
    Лифтта (хикәя)
    Лифтта ябылып калдым. Өченче катта гына торам югыйсә... Юк бит, утырып төшәргә кирәк! Минем белән бергә тагын дүрт кеше ябылып калды...
    3825
    0
    10
  • 3 июль 2021 - 14:00
    Көтәмен
    Син – кояш, мин – тулган ай сыман. Сагындым, сагынам, юксынам.
    502
    0
    0
  • 3 июль 2021 - 13:00
    Ана корт (повесть)
    Миңа биш яшь тулган көннәрдә, әти белән әнием буранлы кичтә, КамАЗ астына барып кереп һәлак булдылар. Чаллы белән Мамадыш арасында булды бу фаҗига. Мине ун яшемә чаклы әбием тәрбияләде. Ул үлгәч, минем бер сыеныр кешем калмады. Абыем сабый чакта вафат булган. Детдомга тапшырдылар...
    4844
    0
    16
  • 3 июль 2021 - 12:00
    Көй
    Юлын таба юлын җуйган мосафирлар − кыйммәт бары көн узуы, юл узуы.
    699
    0
    0
  • 3 июль 2021 - 11:00
    Саха учагының җылысы
    Кунак ашы – кара-каршы, дигән әби-бабаларыбыз. Без дә саха шагыйрьләренең әсәрләрен татарчага тәрҗемә итеп, шушы шигырьләр шәлкемен укучылар кулына тапшырабыз. Саха учагының җылысы, ылыс исе, төньяк елгасының сулышы аларда.
    294
    0
    0
  • 3 июль 2021 - 10:00
    Тукталыш
    Әйтә алмыйм, күпме калды көчем, Ярты гасыр гомер үтелгән.
    473
    0
    0
  • 3 июль 2021 - 09:00
    Каһәр (дәвамы)
    Хуҗаның ун яшьлек малаен алып керделәр. Судмалис аны бер такта өстенә йөзтүбән сузып яткырды да аркасына сыек чыбык белән сыдыргалап алды, малай хәтәр чырыйлады. Әтисе йөзен ике учы белән каплады, аннары малаена таба ыргылды, ике полицай, тотып алып, аны урынына бастырды. – Партизаннар кайда урнашкан, әйт? – дип кычкырды Эрхард.
    1669
    0
    1