16 май 2021 яңалыклары

  • 16 май 2021 - 17:00
    Тау Мөхәммәд янына килмәсә...
    Америкадан әйләнеп кайтканнан соң, бу сәфәрдә катнашкан ун журналист һәм дә Шолоховка Ленин премиясе бирелә. Шолохов Мәскәү Кремленә бүләк бирү тантанасына: «Мондый футбол командасында катнаша алмыйм», дип бармый кала.
    521
    0
    2
  • 16 май 2021 - 16:00
    Жырлый беләсеңме?
    Мин тавышсыз җырлыйм... Эчтән генә... Искә алам канлы сугышны... Бер үпкәгә шунысы да җитә... Мина кисте җырлык сулышны...
    350
    0
    0
  • 16 май 2021 - 15:00
    Йөрәкнең дүрт кылы (хикәя)
    Эче авыртып китерелгән авыруга төгәл генә диагноз куя алмадылар. Анализлардан берни дә аңлашылмый. Рентген сурәтен кат-кат караганнан соң, Вәли катгый карарга килде: кичектерергә ярамый! Авыру хатынның хәле күзгә күренеп начарая. Бу биш бала анасы иртәгә район үзәгенә алып баруны, йә баш хирург килгәнне көтеп җиткермәскә мөмкин...
    3217
    0
    12
  • 16 май 2021 - 14:00
    Туган илгә
    Якынлыгың синең белмәдем мин, Ерак китми торып. Ничек яшьлек тәмен без белмибез, Картлык килми торып.
    2056
    0
    1
  • 16 май 2021 - 13:00
    Алло, кем әле бу?! (дәвамы)
    – Гафу итегез, иптәш полковник! Сез тоткыннар арасында минем исемне ничек пычратуыгызны аңлыйсызмы? Мин хәзер зекларга әтисез үскәнемне, аның барлыгын беркайчан да белмәвемне ничек аңлатыйм? Андый малайлар белән зонада ни кыланулары сезгә яхшы таныш! Башымны бетерәчәкләр!
    821
    0
    4
  • 16 май 2021 - 11:00
    Алтын Урда цивилизациясе һәм аның мирасы
    XII гасыр ахырында – XIII гасырның беренче унъеллыкларында Бөек далада яшәгән күпсанлы төрки-монгол кабиләләре Чыңгыз хан (1155/1162 – 1227) хакимияте астында бердәм дәүләткә берләштерелә.
    1504
    0
    2
  • 16 май 2021 - 10:00
    Хыянәт
    Үз балтабыз чапты тамырларны Ярым шашкан идек... ярым ач... Шул халәттә кире кайтырбыз бер... Күкләр инде ләкин танымас...
    384
    0
    0
  • 16 май 2021 - 09:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Командир, «Машинага!» дигән команда бирүгә, ишеккә ташландык. Машина хәрби аэропорт тарафына элдертте. «Батя» хәлне юлда аңлатты: – Бик ашыгыч рәвештә шушы составта Мәскәүгә – округның Офицерлар йортына килеп җитәргә боердылар. Мин шуны аңладым: башкалада ниндидер гадәттән тыш хәл!
    507
    0
    1