19 февраль 2021 яңалыклары

  • 19 февраль 2021 - 17:00
    Урал-тауның алтын бөртеге
    “Шахта” сүзе телгә килүгә күз алдына Кәрим Тинчуринның “Зәңгәр шәл” мелодрамасы килеп баса һәм колакта Булат җыры яңгырый. Әйе, шахталарда элек-электән кулларына кәйлә белән чүкеч тотып, күбесенчә татарлар эшләгән. Таза егетләр бәхет эзләп, авылларын калдырып, шахталарга юл тоткан. Шахта турындагы җырларның гына да халкыбыз телендә ничәмә-ничә варианты бар лабаса. 
    788
    0
    0
  • 19 февраль 2021 - 16:00
    Хатын-кыз
    Тәвәккәл дә үзе, зирәк тә, Сабыр да хатын-кыз дигәнең. Эчендә гарасат булса да, Белдерми янганын-көйгәнен.
    309
    0
    0
  • 19 февраль 2021 - 15:00
    Курган маҗаралары
    “Уйнарга атнага бер тапкыр чыксагыз, шул җитә. Күп уйнасаң, ашарга да да күп китә, кием дә тизрәк туза”, – дип әйтә иде әни. Кайчакта, безне уйнарга чакырып, күрше малайлар керә. Әни аларны, ачуланып, куып чыгара. Гарьлектән, күңелләрем тулып кала иде шундый чакларда.
    2219
    0
    4
  • 19 февраль 2021 - 14:00
    Шул бер гомер эчендә...
    Шул бер гомер эчендә, – Тәүдә – дәһри, соңра диндар итте, Кертте заман төрле сурәткә, Фанилыкта тәмуг утын татып, Юл яралмый калдым җәннәткә.
    357
    0
    0
  • 19 февраль 2021 - 13:00
    Синең ничә нигезең бар?
    Сигезенче Тинчурин фестиваленең финаль аккорды булып Булат Сәлахов пьесасы буенча куелган «Яр» спектакле (режиссёр – Фаил Ибраһимов) яңгырады. Әлеге спектакльне тамашачылар бик яратып кабул итте, ул беркемне дә битараф калдырмады, чөнки аның төп темасы һәркемгә аңлаешлы һәм якын иде.
    1112
    0
    2
  • 19 февраль 2021 - 12:00
    Ирек сүрәсе
    Синең арттан карап, кабатладым Бертуктаусыз ирек сүрәсен. ...Кешедә дә иң-иң үзәк тамыр Бәйсезлеген даулый... күрәсең...
    341
    0
    5
  • 19 февраль 2021 - 11:00
    Канатсыз фәрештәләр (дәвамы)
    Шул арада сакчы бурзайларның берсе Фагыйләне шәле-ние белән күтәреп алып, машинага таба алып китте. Бабай да дәшмәде. Кыз үзе дә чәбәләнмәде, әйтерсең, шулай тиеш иде. Икенче ярдәмче «бульдог» агайга ниндидер кәгазь сузды булса кирәк. Ул: «Вәт сиңа мә! Аргы басудан! Бер гектар җир! Рәхмәт төшкере бу бригадирга! Болай булгач, умарталарны йөз баш итәм!»
    1335
    0
    2
  • 19 февраль 2021 - 10:00
    Бүген гүя үлеп терелдем мин...
    Кичәгемне бүгенемә ялгап, Мин иртәгәм белән тоташам.
    434
    0
    0
  • 19 февраль 2021 - 09:00
    Мур кырылышы (дәвамы)
    Ул берничә тапкыр үзенең үлүе турында халык арасында, сарайдагылар арасында ялган хәбәр тараттырды. Аның үлгәнен ишеткәч, кем сөенә, кем көенә, кем битараф кала – әмир шуларны хисапка ала, һәм бу мәгълүмат алга таба эш йөрткәндә, тегеләрнең язмышларына сизелерлек тәэсир итә килде.
    614
    0
    1