3 август 2020 яңалыклары

  • 3 август 2020 - 17:00
    Герман җирендә мәтрүшкәләр үсми (хикәя)
    Мең бәла белән фронт сызыгын үттек. Хәвеф-хәтәрсез генә урман эчендә таң аттырдык. Беренче эш итеп, безгә ничек тә немецларның штабын табарга кирәк. Әйтүе генә ансат. Көпә-көндез кукраеп йөрергә без кияү егетләре түгел. Немецлар күреп алса, өч кешелек төркемне юк итү берни дә түгел...
    629
    0
    2
  • 3 август 2020 - 16:00
    "Сабантуй" журналы иң зирәк һәм тапкыр укучыларын "КидСпейс"та бүләкләде
    ЗТК («Зирәкләр һәм тапкырлар клубы») – «Сабантуй» журналындагы иң бай тарихлы рубрика. Аның барлыкка килүенә быел 40 ел булды.
    253
    0
    0
  • 3 август 2020 - 15:00
    Син - татармы?
    Татар башын татар ашар диләр...
    527
    0
    0
  • 3 август 2020 - 14:00
    Соңгы сорау (бәян)
    Саф, чиста мәхәббәт турында хыялланган иде ул. Әмма хыялын көтеп җиткерә алмады, язмышы сукмагында сукыр юлчы сыман адашып йөрде дә сазлыкка кереп батты. Тәне генә түгел, җаны да пычранды. Ул пычракны инде бернинди сулар белән дә юып төшереп булмый. Калган гомерне шул кер белән үтәсе. — Бу — минем балам! Яраткан кешемнән! Бармыйм абортка, бармыйм!!! Аның әтисе бар! Ул миңа өйләнә. Мин баламның тууын телим! — дип җан талашты, аяк терәп карышты Ания.
    4667
    0
    6
  • 3 август 2020 - 13:00
    Марфа түти (хикәя)
    Бөек Ватан сугышы башланганда, миңа унбер яшь тулган гына иде. Без дүрт кеше: әтием, әнием, мин һәм өченче яше белән баручы энем Хәйдәр бик тә дус, бик тә тату бер гаилә булып яшәп ята идек. Әтием белән әнием укытучылар, мин шул елны дүртенче классны тәмамлап, бишенчегә күчкән бер малай идем. Өстәвенә ул елны без барыбыз да бик дулкынланып, бик куанып тагын бер вакыйга көтә идек: әниебез тиздән безгә кечкенә бәби алып кайтырга тиеш иде...
    2298
    0
    13
  • 3 август 2020 - 12:00
    Утлар-сулар кичеп
    Әти-әни, туган җирем, туган телем – Аллаһыдан бирелгән зур бүләкләрем.
    319
    0
    0
  • 3 август 2020 - 11:00
    Беренче югалту (хикәя)
    Егет кызны мәңгегә яратырмын дип уйлады. Язның бер көнендә булган вакыйга чибәркәйне йөрәгеннән мәңгегә сызып ташларга мәҗбүр итте...
    3286
    0
    7
  • 3 август 2020 - 10:00
    Ни һоу! Яки нихәл? (хикәя)
    Аны күрүгә, урамда аунаган дип уйлыйсың, чөнки чалбарлары тузанга баткан. Урамда аунаган, димәк, алкаш инде. Ә бәлки, аның киемнәрен юа торган якын кешесе юктыр. Кер юу машинасы ватылгандыр әле. Алтмыш яшьләр тирәсендәге, тәбәнәк буйлы, ябык кына гәүдәле, сукбай кыяфәтле абзый үзен тыныч тотарга тырышты...
    1807
    0
    4
  • 3 август 2020 - 09:00
    Җәяүле Туфан
    – Гайҗан бабай, бакча башында мунчагыз яна!
    536
    0
    2