19 май 2020 яңалыклары

  • 19 май 2020 - 17:00
    Атларның да тугры җаны бар
    Илленче елларның икенче яртысында Сафиулла абзыйларның ике катлы йортларына ут каба (Ирек Муллахмәтевләр урыны). Авылда янгын барлыгын белдереп, ачы чаң тавышы яңгырый. Пожарник Хәйретдин, яңа атны алып чыкканчы, Бирка ике метр биеклектәге киртәне җимереп чыга һәм...
    533
    0
    1
  • 19 май 2020 - 16:00
    Яңгырдан соң
    Син — кояшы идең тормышымның. Яңгыр гына калды. Хуш мәңгегә...
    344
    0
    0
  • 19 май 2020 - 15:00
    Кырынды авылы тарихыннан сәхифәләр. Сукыр Сибгать кулак
    Бабамның язмышы аянычлы булган. Ул сабый чагында ук шул заманның коточкыч авыруы – чәчәк (оспа) белән хасталана, бик авыр ята, терелүенә өмет тәмам өзелгән көннәрнең берсендә кинәт могҗиза була – бабам торып баса! Әмма рәхимсез авыру үзенекен эшләп өлгергән була шул инде. Бабам күзләренә ак төшеп сукырая...
    581
    0
    1
  • 19 май 2020 - 14:00
    Афзал Шамовка
    Афзал Шамов та Язган заманнар булган!
    222
    0
    0
  • 19 май 2020 - 13:00
    Маймыл (хикәянең дәвамы)
    Нинди асыл кызлары үсеп җитте. Аны ничек тапканын бер очрашканда көлә-көлә сөйләгән иде ул. Хәләл җефете эштә булган, моны «скорый»да бүлнискә алып киткәннәр, тик... палатага кереп җитәргә өлгермәгәннәр...
    739
    0
    1
  • 19 май 2020 - 12:00
    Бәләкәй Фоат. Әтиле булу әйбәтрәктер
    Ат, кыюланып, өелеп торган балчыкка кереп басты һәм аяклары бот төбенә кадәр батканын сизми дә калды. Ниһаять, аның башы гына өстә кала. Тәртә арасына җигелгәнлектән, аңа бу әсирлектән котылырлык хәрәкәтләр ясау кыен. Ат кызганыч, «пырх-пырх» итеп авыр сулый, күзләрен акайтып безгә карый...
    940
    0
    1
  • 19 май 2020 - 11:00
    ***
    Минем канда әле хәтер исән!..
    185
    0
    0
  • 19 май 2020 - 10:00
    Гаилә (бәянның ахыры)
    "Үз-үземне һич гафу итә алмыйм. Мин аннан бернинди ихтирам-шәфкать, матди ярдәм көтмим, бары тик мине гафу итүен, кичерүен генә телим. Алдына тезләнеп, гафу сорарга килгән идем мин монда..."
    955
    0
    5
  • 19 май 2020 - 09:00
    ТР Дәүләт Советы Рәисе Фәрит Мөхәммәтшин татарстанлыларны Республика Матбугат көне белән котлады
    "Басма сүзгә ышаныч зур, ә журналист һөнәре зур хөрмәткә һәм танылуга лаек"
    191
    0
    0