9 май 2020 яңалыклары

  • 9 май 2020 - 18:00
    Билгесез солдат һәйкәленә
    Фәнил Гыйләҗев туган авылындагы билгесез солдат һәйкәленә багышлап язган шигырен сөйли (видео).
    300
    0
    1
  • 9 май 2020 - 17:00
    Без белмәгән сугыш (ахыры)
    Мирзәхмәт Муллахмәт улы Муллахмәтов үзенең үткән озын тормыш юлында ачлы-туклы балачак михнәтләрен дә, өрлек кебек егет чагына туры килгән каһәрләнгән сугышның әйтеп бетергесез газапларын да артыгы белән татыган...
    797
    0
    1
  • 9 май 2020 - 15:00
    Бәйрәм (хикәя)
    Берчак шулай 9 Майда – Җиңү көнендә Горький паркында матрослар бии иде. Кулларын бер-берсенең җилкәсенә салып, әле уңга, әле сулга чайкалалар. Әни кулымнан тотып алды да халык төркемен ерып, мине сәхнә кырыена китереп бастырды...
    429
    0
    3
  • 9 май 2020 - 14:00
    Хәтер (хикәя)
    "Сөекле хатыным һәм балаларыма Украина якларыннан сәлам юллыйм! Минем мәхәббәтем сезне сакласын! Яратам, кадерлеләрем! Озакламый кайтып җитәрмен" Хатны укып чыгуга, аның бугазына төер утырды. Кайту теләге белән янып яшәгән бабасы, кайтып җитәлмәгән шул...
    443
    0
    1
  • 9 май 2020 - 13:00
    Сез безнең күңелләрдә мәңге яшәрсез!
    Җиңү бәйрәме хөрмәтенә "Казан утлары" журналы редакциясе хезмәткәрләре дә, үзләренең сугышта катнашкан якыннарын искә алып, видеоязмалар әзерләде.
    578
    0
    6
  • 9 май 2020 - 12:00
    "Мин журналның һәрбер битен учак җылысында киптереп чыктым..."
    “Совет әдәбияты” журналы турында солдат хатлары (1933-1965 елларда "Казан утлары" шушы исем белән чыккан. Ред.).
    542
    0
    2
  • 9 май 2020 - 11:00
    Вәриснең әтисе кайта (хикәя)
    Иртән бар сугышчыны, трактор белән сөздереп, чокырга күмделәр. Безнең авылларны да. Күршем Габделгазизне дә... Исемнәрен, документларын да ачыклап тормадылар. Габделгазизнең үлү хәбәреме, «хәбәрсез югалды» дигәнеме, бәлки, бу хаттан да алда килер...
    648
    0
    3
  • 9 май 2020 - 10:00
    Без көрәшләр кичтек җир тетрәтеп...
    М.Җәлил, Ф.Кәрим, Н.Баян, Г.Кутуй шигырьләре.
    266
    0
    1
  • 9 май 2020 - 09:00
    Ватан сугышында 100дән артык татар язучысы катнашкан
    1941 елның 22 июнендә немец-фашист илбасарлары илебезгә бәреп кергәч, халык белән бергә язучыларыбыз да көрәшкә күтәрелә.
    289
    0
    1
  • 9 май 2020 - 08:00
    9 май - Җиңү бәйрәме белән!
    Бөек Ватан сугышының 75 еллык олуг юбилее белән тәбрик итәбез!
    213
    0
    3