16 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 16 сентябрь 2019 - 17:00
    Чат (хикәя)
    Ишеткәнегез бармы алтмыштан узган өлкән кешенең елаганын? Ә менә рәшәтлеләр ишетте. Шулкадәр авырттырып кыйнаганга елагандыр дип уйлады рәшәтлеләр. Юктыр. Үз улының шулай “үтерәм хәзер”, дип кычкыра-кычкыра кыйнавына гарьләнеп елагандыр ул карт. Гарьлектән елагандыр...
    1721
    0
    10
  • 16 сентябрь 2019 - 16:00
    Кытай Гайфулла
    ...Кытайга алар буыныннан беренче булып, татарларның караңгы бер авылында яшәп яткан бабасы Гафиятулла барып кайткан. Әлбәттә, ул чагында көче ташып торган яшь ир-ат, бөтен гомерләре буе игенче хезмәте белән көн күргән әти-әнисеннән аермалы буларак, ничектер сәүдә эше белән шөгыльләнеп киткән. 1892 елда Кытай тикле дөнья читендә дә әнә шул сәүдә эшләре белән барып чыккан.
    1199
    0
    2
  • 16 сентябрь 2019 - 15:00
    Тормыш хатирәләре
    Дөрес ашау булмау аркасында, ачлык чире – көзән җыеру – дигән бер чир чыкты. Моның белән кеше бер-ике сәгать чирли дә, кайнар табага салып куйган кебек, бик тиз куырылып үлә. Менә хәзер минем дә әни шушы чир белән чирләп ята...
    924
    0
    1
  • 16 сентябрь 2019 - 14:00
    Җәй уртасы чәчәге (хикәя)
    Үз-үзен, бар дөньясын онытып яшь егет белән шулай очраша торгач, кырык яшькә якынлашып килгән Чулпан авырга калды. Башта ни уйларга белмәгән хатын табибка күренеп хәле аныклангач, ни сөенергә, ни көенергә белмәде... Кыз бала...
    1798
    0
    16
  • 16 сентябрь 2019 - 13:00
    ...Көзнең хəбəрен тарата коелган яфрак исе
    Каеннар алтын муенса Такканнар килештереп.
    667
    0
    4
  • 16 сентябрь 2019 - 12:00
    Бер горурлык хисе
    Сәрвәрия ападан: «Сезнең гаиләдә кем баш та, кем муен?» дип сорасалар, ул: «Бездә «баш»ы да, «муен»ы да юк, нибары ике канат һәм шул канат астында балалар бар...» – дип җавап биргән...
    813
    0
    3
  • 16 сентябрь 2019 - 11:00
    Әкиятсез балачак (дәвамы)
    Тәрбиячем беләгемнән тотып алды. − Ятим бозау асрасаң – авызың тулы май булыр, ятим бала асрасаң – авызың тулы кан булыр, дип юкка әйтмәгәннәр икән. Менә шушы мәхлүк тә мине бер гаепсез тотыш авыл халкы алдында исемемне чыгарды...
    1068
    0
    3
  • 16 сентябрь 2019 - 10:00
    Баклажаннан рулет
    рецепт
    598
    0
    1
  • 16 сентябрь 2019 - 09:00
    Кәрлә җаннар иле
    Ул илдә мәдхия җырлана Фәхешкә, хөсетлек, хәрәмгә.
    642
    0
    4