11 май 2022 яңалыклары

  • 11 май 2022 - 17:00
    Вәсвәсә салмагыз
    Юк, мине шагыйрь итеп күрсәтүгә һич тә үпкә тотмыйм, киресенчә, мондый очраклы хәлнең килеп чыгуы җанымны сөендерә генә.
    864
    0
    4
  • 11 май 2022 - 16:00
    Җиде ятлар без бүгеннән
    ...Һәм аларда шул бер юллар: «җиде ятлар без бүгеннән». 
    935
    0
    2
  • 11 май 2022 - 15:00
    Җәннәт юлы (хикәя)
    Эх, йорткаем! Башлар исән булып, кайта аламмы тагын сиңа... Көзге туңда йөгереп чыккан җиде яшьле ялан аяклы малай, машина артыннан елый-елый ”әткәй.. әткәй...” дип бераз ияреп барды да, караңгыда күздән югалды...
    3928
    0
    10
  • 11 май 2022 - 14:00
    Өчтән бер
    Мин – очучы. Парашютчы кыз ул, Минем ярдәм белән очалды;
    287
    0
    0
  • 11 май 2022 - 13:00
    Йә, кем кызганыч?
    ...Һи, татар баеса, чабатасын түргә элә, имеш. Төрттерүен кара, ә! Янәсе, син, тирестә казынып үскән хәерче Хафизулла малае, артыгын кыланасың. Әйе, элде Җәмил, тик аныкы юкә кайрысыннан үрелгән мескен «аяк савыты» түгел, аныкы күз чагылган саф алтыннан эшләнгән сувенир.
    2844
    0
    6
  • 11 май 2022 - 12:00
    Күмелеп калмасын
    Дусларымның хәтерен көл басмаса, Гел янармын, күмелеп калмамын.
    243
    0
    0
  • 11 май 2022 - 11:00
    ЯҢА ӘСӘРЛӘР*
    Казанда үткән яздан бирле тәгълим-тәрбия хакында бик яхшы журнал чыгып килә. Ләкин революциянең фаҗигале вакыйгалары эчендә бик күп гыйльми-әдәби хезмәтләр тиешле дәрәҗәсендә халыкка мәгълүм булмыйча калган кебек, Татар Социал Советлар Җөмһүрияте Мәгариф комиссариатының бу мөһим журналы үзенә лаек булган рәвештә урын алып җитә алмый.
    232
    0
    1
  • 11 май 2022 - 10:00
    Әйдә, энем!
    Әйдә, энем, Ташла фуражкаңны, Төкер сандалыңның өстенә, Галстугы белән билең бу да Бишмәтеңне киен өстеңә, – Киттек!
    1150
    1
    1
  • 11 май 2022 - 09:00
    Алло, кем әле бу?! (ахыры)
    Телефон шалтырады... Алучы булмагач, ул тынырга уйламады да. Күн диванда яткан берәү, ятагын кармалап, дивар читендә үк яткан кесә телефонын табып алды. Йокысы ачылып җитмәгән килеш иренеп кенә: «Алло, кем әле бу?!» – дип сорады. Ул телефонын мендәре белән каплап әйләнеп ятты. Сөйли бирсен әйдә...
    1660
    0
    6