7 апрель 2022 яңалыклары

  • 7 апрель 2022 - 17:00
    Буталыш
    - Ркаил Зәйдулла белән мине гомер буе бутадылар, хәзер дә бутыйлар, – Газинур Морат.
    1511
    0
    2
  • 7 апрель 2022 - 16:00
    Нигә сыкрый күңел?
    Газиз халкым булсын гомерле! Җәһилият мәңге капламасын Нурлы аяз милли күгемне.
    268
    0
    1
  • 7 апрель 2022 - 15:00
    Дулкыннар (дәвамы)
    Гомер көзендә тормышны өр-яңа биттән язарга тырышу беркем өчен дә җиңел түгел. Инде һәркемнең күнегелгән үз гадәтләре, үз холкы, сагынып, искә төшерер кадерле кешеләре бар... Шулай да Фарсель дә, Венера да бер- берсендә таяныч күрделәр. Ни дисәң дә, йөрәкләр яралы булса да, канатлар парлы чакта, очарга җиңелрәк.
    1619
    0
    3
  • 7 апрель 2022 - 14:00
    Кабан күле
    Тирә-юньдә дөнья шундый матур! Ярларыңа басып карале. Тукай нәселе киләчәккә бара, Безнең белән син дә бар әле.
    776
    0
    0
  • 7 апрель 2022 - 13:00
    Марфа түти (хикәя)
    Бөек Ватан сугышы башланганда, миңа унбер яшь тулган гына иде. Без дүрт кеше: әтием, әнием, мин һәм өченче яше белән баручы энем Хәйдәр бик тә дус, бик тә тату бер гаилә булып яшәп ята идек. Әтием белән әнием укытучылар, мин шул елны дүртенче классны тәмамлап, бишенчегә күчкән бер малай идем. Өстәвенә ул елны без барыбыз да бик дулкынланып, бик куанып тагын бер вакыйга көтә идек: әниебез тиздән безгә кечкенә бәби алып кайтырга тиеш иде...
    4217
    0
    25
  • 7 апрель 2022 - 12:00
    Без бар әле!
    Кадимидән килгән замана бу: Шатлык катыш шул ук зар бит әле.
    261
    1
    3
  • 7 апрель 2022 - 11:58
    Хөрмәтле укучыларыбыз,безнең журналны маркетплейс киңлекләрендә дә табып була!
    Wildberries, KazanExpress онлайн кибетләренә рәхим итегез!
    249
    0
    0
  • 7 апрель 2022 - 11:00
    ЕРАККА КИТЕП КАРАП
    Журналыбызның олуг юбилее – язучылар, әдәбиятчыларның гына түгел, ә дөньяның биш кыйтгасына таралган дистә миллионлы татар халкының да бәйрәме. Тагы да бергә булырга, бердәм булырга язсын! 
    652
    0
    2
  • 7 апрель 2022 - 10:00
    Сагышлы мирас
    Булганбыз без эре халык, тере халык. Гасырларны кичә-кичә вакланганбыз.
    414
    0
    1
  • 7 апрель 2022 - 09:00
    Кытай Гайфулла (повесть)
    Бүген Казаннан, Гайфулла белән Раузадан олы кызлары Таңсылуның кулын сорар өчен, булачак кода-кодагыйлары белән булачак кияүләре кайтачак. Әлбәттә, бу алар өчен зур һәм икеләтә шатлык...
    2457
    0
    3