17 июнь 2021 яңалыклары

  • 17 июнь 2021 - 17:00
    "Күпмесен кире бирим?"
    «Биш татар»ның гөрләгән чагы: Равил Шәрәфи, Рәшит Шамкай, Рәшит Сабиров, Хәлим Җәләй, Алмаз Хәмзин шәһәрләрдә, районнарда бик еш гастрольләрдә йөри.
    2480
    1
    7
  • 17 июнь 2021 - 16:00
    Мәңгелек бер көн
    Ниләр көтә бу көнемне?
    1448
    0
    3
  • 17 июнь 2021 - 15:00
    Замана баласы (хикәя)
    Ул ике ел инде ялгыз бер әбине карый. Төгәл генә әйтә алмыйм – әбисеме ул аның, берәр туганымы, әллә аңа бөтенләй чит-ят кешеме? Көн саен, кайткан уңайга, кибетләрдән ризык җыеп кереп, шул түшәк иясен бөртекләп карап, астын-өстен алыштырып, тамагын туйдырып, юындырып-киендереп чыга...
    5226
    0
    22
  • 17 июнь 2021 - 14:00
    Гомер китабы
    Туймаса да кеше бу тормыштан, Китми калыр чара юк ла соң! Китабының соңгы битенә ул Ризалаша – куя ноктасын.
    275
    0
    3
  • 17 июнь 2021 - 13:00
    Ниһаять...
    – Менә син, маладис, дустым, бакчаңны саттың да котылдың. Ә без, бакча дигән булып кайгырып ятабыз. Бер уйласаң, нәрсәгә инде ул иҗат кешесенә бакча? Җәфа, билләһи. Бара алганыбыз да юк шунда. Җәй үтеп китә инде. Бармасаң, чүп баса, барсаң – алып кайтырлык уңышы булмый. Шул һавасы дигән булып йөрибез инде.
    644
    0
    1
  • 17 июнь 2021 - 12:00
    Тормышка дан җырлап
    Алмагачлар ак күбеккә баткан, Сиреньнәр дә зәңгәр чәчәктә. Матурлыкны күреп соклануым Кеше итеп мине яшәтә.
    229
    0
    2
  • 17 июнь 2021 - 11:00
    Вера Минкинаның тууына 100 ел
    Вера Минкина – бөтен тормышын сәнгатькә багышлаган искиткеч талантлы шәхес, татар театрына 60 елдан артык хезмәт иткән сирәк артистларның берсе.
    300
    0
    2
  • 17 июнь 2021 - 10:00
    Сырхаулар һәм сәламәтләр
    ...Кесә телефоны аша гына Якынаеп була хәзергә. Чаллы белән Казан арасында Бара безнең татлы әңгәмә.
    217
    0
    0
  • 17 июнь 2021 - 09:00
    Каһәр (романның дәвамы)
    "Син мине барыбер ташлаячаксың, шулай бит, йә, боргаланмыйча гына әйт әле?" Шул кичтән соң без бүтән очраша алмадык. Мин машиналар белән РС снарядлары илтергә алгы сызыкка киттем. Бер урман арасында немецның ерактан ата торган туплары утына юлыктык. Нишләптер снарядлар еш төшә иде. Узып китеп өлгереп булмады, машинадан ерак түгел авыр снаряд шартлады...
    1965
    0
    7