26 май 2021 яңалыклары

  • 26 май 2021 - 17:00
    Тау хуҗасы (хикәя)
    Беркөнне Сарпалы тавы ягында, җирдән үсеп чыккан шикелле, ниндидер бер сәер багана күтәрелә башлады, һаман үсә дә үсә бит бу. Малайлар, яхшылабрак карарга, дип, өй түбәләренә, агач башларына үрмәләдек...
    2523
    0
    3
  • 26 май 2021 - 16:00
    Шарлавык белән Елга
    Җир-Анага исә бар да үз – Икесен дә көтә зур диңгез.
    284
    0
    0
  • 26 май 2021 - 15:00
    Тукай бүләге
    – Менә, Сибгат абый, Равил Фәйзуллинга Тукайны бирергә җыеналар икән, яшь бит әле ул, Сез ничегрәк уйлыйсыз?
    2722
    0
    2
  • 26 май 2021 - 14:19
    Июнь аенда танылган язучы һәм тәрҗемәче Гарәфи Хәсәновның тууына 100 ел.
    Гарәфи ага безнең хәтергә иң әүвәлдә табигатьнең гүзәллеген, дөнья яралышының камиллеген каләм белән сурәтли алган гаҗәеп нечкә күңелле әдип, үз заманының катлаулы сынаулары, караңгылыклары аша үтеп тә әнә шул күңел садәлеген саклап кала алган көчле рухлы шәхес буларак кереп калды.
    442
    0
    0
  • 26 май 2021 - 14:00
    Көндезге Казан…
    Абруйлы булыр ТЕЛЕБЕЗ...
    1004
    0
    1
  • 26 май 2021 - 13:00
    Мәдинәгә медаль бирәләр (дәвамы)
    – Син, Сыхари, гомер буе пионерларча намуслы һәм тырыш булдың! Күп итеп бәтиләр китердең, безгә тәмле сөт биреп торасың! Хәзер син пионер гына түгел, чын комсомолка да! Мин сине тантаналы рәвештә комсомоллар сафына кабул итәм! – диде.
    772
    0
    1
  • 26 май 2021 - 12:00
    Син булганга
    Бу дөньялар матур син булганга, Өмет тулы бүген һәм киләчәк.
    240
    0
    0
  • 26 май 2021 - 11:00
    Йолдызның серле дөньясы
    "Мин – тол солдаткага хас ачы язмышның тере шаһиты".
    2306
    0
    1
  • 26 май 2021 - 10:00
    Син дә кирәксең
    Язгы дөнья яшеллеккә Күмелеп беткән иде. Кояшлы бәхеткә күңел Күнегеп беткән иде.
    2385
    0
    2
  • 26 май 2021 - 09:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Кинәт, дәрес башларга кирәклекне белдереп, кыңгырау яңгырады. Оныкларга өлкәннәр тәҗрибәсен, алар тудырган акыл байлыгын җиткерү – минем бүгенге яшәвемнең төп мәгънәсе икәнлеген шушы кыңгырау тавышы һәркөнне искәртә тора. Димәк, мине хәзер дә шундый дәресләремнең нәүбәттәгесе көтә. Моны аңлау минем аякларыма җегәр өсти. Мин, үземчә ашыга-ашыга, студентларым көткән аудиториягә таба атлыйм...
    580
    0
    3