18 май 2021 яңалыклары

  • 18 май 2021 - 17:00
    "Салучылар"
    Гариф Ахунов исемендәге премия тапшыру тантанасына Арчага Казаннан да язучылар кайта. Бөтенесе дә канәгать, бары Вакыйф Нуриевның гына, классиклар әйтмешли, күңеле төшенке.
    2328
    1
    3
  • 18 май 2021 - 16:00
    Хәтерсезлек чире бар гавамны...
    Хәтерсезлек чире бар гавамны Агулатып яткан бер чорда, Рөхсәт сорый-сорый түрәләрдән, Ярларыннан тарих убыла, Җирдән безнең тарих юыла.
    15597
    0
    0
  • 18 май 2021 - 15:00
    Заман сулышын тоеп...
    Зур галим, оста җитәкче булуы өстенә кеше буларак та олы ихтирамга лаек зат ул. Эшләгән эшләре биниһая Ким Миңнуллинның, яуланачак үрләрен үтәли күреп, ышанычлы һәм ныклы адымнар белән максатына туры барачагына шик юк!
    1982
    0
    3
  • 18 май 2021 - 14:00
    Нәрсә булды икән, нәрсә булды?!
    Розаларым быел иртә сулды... Август кына әле. Август кына... Карыйм да шуларга – күңел тула...
    265
    0
    0
  • 18 май 2021 - 13:00
    Алло, кем әле бу?! (дәвамы)
    Анатолий Петрович аны сораулы караш белән каршы алды. Юра аның янәшәсенә килеп утырып, пышылдап кына паханга: «Петрович, бик мөһим мәсьәлә буенча киңәшәсе бар!» – диде. Тәҗрибәле рецидивист: «Кич һава суларга чыккач!» – дип, сүзнең җитдилеген аңлап, ризалык бирде.
    700
    0
    3
  • 18 май 2021 - 12:00
    Кайда минем Ватаным?..
    Атлар утлаган киң дала, Шунда Ватаным минем. Уйнап аккан инеш яры – Шуннан башлана илем.
    259
    0
    0
  • 18 май 2021 - 11:00
    Себер хикәяте (хикәя)
    Күңелем белән сизеп, тоеп утырам, болар безне тәмам оныттылар, болар яшьлекләренә кайттылар. Әйтерсең лә егерме яшьлек Сәйдулла кичке уенга чыккан да, гармун тартып, күрше кызына йөрәгендәге хисләрне аңлата. Ул чактагы җырларда әллә ничә төрле яшерен мәгънә, кинә-киная, тел белән әйтеп булмаслык тәкъдим вә җавап хисләре дә булган икән шул...
    2287
    0
    4
  • 18 май 2021 - 10:00
    Сагыну
    Куанмасын һичкем. Безнең хакта Дөньяларга гайбәт тулганга: Бергә булсак – гайбәт чыкмас иде, Гайбәт чыккан... аерым булганга.
    400
    1
    1
  • 18 май 2021 - 09:00
    Мәдинәгә медаль бирәләр (дәвамы)
    Сазлык ягында шарт-шорт ботак сынган тавышлар ишетелде һәм аюгамы, сыергамы охшатып, ниндидер хайван үкереп куйды. Бәлки, адашкан мари үгезедер?! Мондый кара урман эчләрендә авыл бар микәнни? Бәлки, берәр аучы өедер яки урман кисүчеләрдер әле? Шундый уйлар белән кыз-хатыннар кечкенә аланлыкка килеп чыкты һәм куркудан өнсез-телсез калды...
    738
    0
    1