22 сентябрь 2022 яңалыклары

  • 22 сентябрь 2022 - 17:00
    Батулла алымы
    Әмма татар баласының хәтеренә сеңдерәсе килә: иҗтиһат сорый торган әлеге җаваплы эштә Рабит Батулла үрнәген кабатлау киңәш ителми.
    281
    0
    0
  • 22 сентябрь 2022 - 16:00
    Әйт, телем...
    «Син безгә нигә, әйт әле?!» диючеләргә җавап: Телең барында телеңне кадерлә, кардәш, ярат. 
    831
    0
    1
  • 22 сентябрь 2022 - 15:00
    Айнелхәят һәм аның хатирәләре
    Миңа калса, аның кайбер истәлекләрен Төркиядә мәгълүм шәхесләрнең биографияләрен өйрәнүдә файдаланганнар, шулай ук бездә татарларга, русларга, әрмәннәргә, кырым татарларына кагылышлы мәгълүматлары кызыксыну уятырга мөмкин.
    211
    0
    0
  • 22 сентябрь 2022 - 14:00
    Күзне йомсам – Аккош күле...
    Күзне йомсам – җылы хисләр – Нурлы Казан күңелдә, Күзем ачсам – кояш балкый Барселона күгендә.
    993
    0
    1
  • 22 сентябрь 2022 - 13:00
    Иренка-иркәм (хикәя)
    Юк, оныта алмыйм аны... Ул заманнардан соң ничәмә-ничә ел үткән! Мин инде күптән өйләнгән кеше, балаларым үсеп җитте, оныклар йөгерешеп йөри... Әмма Иренка-Иркәм әле дә булса тынычлыкта калдырмый, көндез күз алдыма килә, төнлә төшләремә керә...
    6190
    0
    1
  • 22 сентябрь 2022 - 12:00
    Синсез көз
    Син ничек икән минсез?
    1379
    0
    1
  • 22 сентябрь 2022 - 11:00
    Алтын башкалада кунакта
    Дөньядагы иң озын гомерле алтын руднигы тарих битләренә илгә фәлән тонна алтын бирүеннән бигрәк, аерым бер шәһәргә тормыш, җан бүләк итүе белән язылыр, мөгаен. Ә моңа, иң беренче чиратта, алтын бөртекләренә тиң булган халкы, шул исәптән милләттәшләребезнең җирдә һәм җир астында куйган хезмәте сәбәпче булыр.
    962
    0
    2
  • 22 сентябрь 2022 - 10:00
    Жырлый беләсеңме?
    Мин тавышсыз җырлыйм... Эчтән генә... Искә алам канлы сугышны... Бер үпкәгә шунысы да җитә... Мина кисте җырлык сулышны...
    607
    0
    0
  • 22 сентябрь 2022 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (романның дәвамы)
    Тоткыннарны санап, бараклар саен бүлеп чыктылар. Габдрахманнар уртадагы баракларның берсенә туры килде. Такта ярыклары ачылып беткән, буй-буйлап сәндерәләр тезелгән. Баракта сасы аяк чолгавы, җир исе, тәмәке исе, тагын әллә ниткән сасы исләр килеп тора. Зөһрә, укшып, куллары белән борынын томалады. Ай-һай, монда кешеләр яши микәнни?!
    3889
    0
    16