21 июнь 2022 яңалыклары

  • 21 июнь 2022 - 17:00
    Кырынды авылы тарихыннан сәхифәләр. Мусиннар
    Йосыф ага сугышның беренче көннәреннән үк Бөек Ватан сугышында катнаша. Ленинград өчен барган авыр бәрелешләрнең берсендә, кулы яраланып, госпитальдә дәваланганнан соң, хәрби хезмәткә яраксыз дип табылып, тылга җибәрелә һәм ул Көчек җидееллык мәктәбендә укытучы булып эшли башлый. Шунда үзе кебек яшь укытучы Гөлсем белән таныша, алар гаилә корып җибәрәләр. Ләкин бу бәхетле гаиләгә Көчек авылында озак яшәргә туры килми...
    1626
    0
    3
  • 21 июнь 2022 - 16:00
    Синең хәлләреңне беләм...
    Синең хәлләреңне беләм – Ә син мине аңлыйсыңмы?
    1114
    0
    0
  • 21 июнь 2022 - 15:00
    Урта Азиядәге шәп татарыбыз (дәвамы)
    Латыйф агабызның күпләребез күңеленә хуш килгән кабатланмас иҗади мирасы мәңге онытылмасын, дисәк, аларны ешрак кабатларга кирәктер. Күңелләрдә сүнмәс дәрт уяткан «Татар бию көенә сюитасы»н да, яшьлек дәрте белән иҗат ителгән вальс көйләрен дә замандашларым сагынып көтәдер дип беләм...
    852
    0
    1
  • 21 июнь 2022 - 14:00
    Әллә соң дөньяда аклыкка...
    ...Сине бер кочаклап елыйсы, Юасы килә бит, и дөнья!
    332
    0
    1
  • 21 июнь 2022 - 13:00
    Кырлайда – Тукай бәйрәмендә туган уйлар (дәвамы)
    Тукайның бит рәсми санап китәрлек бер генә дәрәҗәсе дә булмаган.
    748
    0
    0
  • 21 июнь 2022 - 12:48
    АҢЛАМАС АКЫЛСЫЗ, АССАҢ ДА ДАРГА...
    Быел Казан ханлыгы чорында иҗат иткән күренекле татар шагыйре Мөхәммәдърның тууына 525 ел.
    380
    0
    1
  • 21 июнь 2022 - 12:00
    Днепрны кичү
    Су төбеннән җыеп алып саный калсаң, Тере күпер булыр иде, тезеп салсаң...
    230
    0
    0
  • 21 июнь 2022 - 11:00
    Сизгер күңел – нәзберек каләм
    Ф.Тарханованың иҗаты әле моның белән генә чикләнми. Ул – профессиональ тәрҗемәче һәм публицист та, байтак китаплар мөхәррире дә. Төрле телләрдән (рус, украин, казакъ, авар, балкар, азәрбайҗан, үзбәк, фарсы телләреннән) тәрҗемә иткән шигырьләре, повесть, хикәяләре, романнары укучыларда шулай ук зур кызыксыну уятты.
    1630
    0
    1
  • 21 июнь 2022 - 10:00
    Бер кош канат какты
    Кадалып китсен эшләр! Кешене кеше итә тик Вак-төяк сөенечләр.
    899
    0
    0
  • 21 июнь 2022 - 09:00
    Язмыш җиле (Шәфкать туташы)
    Тукай хәтле Тукай кызлар кулына тотынып Кырымга китте ди сиңа! Гөлсемнең битен тагын юл-юл кайнар яшь юды. Шөкер, син бар, Тукай, йөрәк янганда, ярату хисенә сусаганда, сагынганда «сөйләр-сөйләшер» өчен син һәм бәгырьдә сакланган шигырьләрең бар.
    3356
    0
    2