18 май 2022 яңалыклары

  • 18 май 2022 - 17:00
    Үзем өчен яңа автор ачтым
    Нәрсә бу? Наданлыкмы, әллә хакимият вәкилләреннән курку шул дәрәҗәдә канга сеңгәнме?.. Шуңа әсәрдәге соңгы абзац, трактор астына кысылып калган кешене коткармаулары да ышандыра мине. Чыннан да, авторның соңгы сүзләре дөп-дөрес.
    1358
    0
    2
  • 18 май 2022 - 16:00
    Үзем белән сөйләшәмен әле...
    Ул тикмәгә мине мактамас, Гаепләрем булса – акламас та, hәм шулай ук салып таптамас!
    652
    0
    0
  • 18 май 2022 - 15:00
    Җиләк чиләге (бәян)
    Йокымсырап барган шофёр, сискәнеп китеп, кинәт тормозга басты. Юл кырыенда, кул күтәреп, кечерәк гәүдәле бер малай басып тора. Эңгерле куе урман томанында караңгы шәүлә кебек кенә иде ул. Шуңа күрә шофёр аны килеп җитәргә биш-ун метр чамасы калгач кына күреп өлгерде...
    15815
    0
    12
  • 18 май 2022 - 14:00
    Сагынып, тагын кайттык
    Безне көткән таныш бусага. Без бит шушы нигез балалары Үзебезгә алтмыш тулса да.
    656
    0
    1
  • 18 май 2022 - 13:00
    НИГЕЗ ТАШЛАРЫН САЛГАНДА
    «Совет әдәбияты»ның һәрбер саны, кимчелекләре булуга да карамастан, теткәләнеп беткәнче укыла, кулдан кулга күчә.
    284
    0
    0
  • 18 май 2022 - 12:00
    Илаһи сын
    Йөрим урман уртасында,  Узган көннең яртысы.  Төшә агач арасыннан  Сүрән кояш яктысы...
    1712
    0
    1
  • 18 май 2022 - 11:00
    Журналның бер нөсхәсе
    Өлкән язучының, аксакалыбызның сүзләрендә тирән фәлсәфи мәгънә бар иде. Чыннан да, журналыбыз халык белән бергә бара, аңа хезмәт итә, укучыларны ленинчыл рухта тәрбияли, аларны бөек коммунистик җәмгыять өчен көрәшкә өнди, чакыра.
    1206
    0
    2
  • 18 май 2022 - 10:00
    Бердәнбер
    Меңләгән хатыннар үлгәндер. Онытма, кешелек, Ул минем Әнием иде бит, Бердәнбер!
    2025
    0
    3
  • 18 май 2022 - 09:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    Мондый кыйммәтле бүләкләрне бушка өләшмиләр. Димәк, батоно картлач ачыктан-ачык «кыр кәҗәсе»н ауларга керешкән. Ахмак хатын, шушы асылмалы ялтыравык өчен үзеңә дә түләргә туры килмәгәе! Көнләшүдән кара көйгән ир төкерде: – Тфү, сатлык! Әмма Динараның исе китмәде, ул муенына уралган бүләгеннән бихуш иде.
    2292
    0
    7