27 апрель 2022 яңалыклары

  • 27 апрель 2022 - 17:00
    Туфан әтәче
    Инде Туфан абыйның бу хәсрәтен белгән, терәлеп торган кәттә йортта яшәүче бер күршесе дә беркөнне борчылып: «Туфан Абдуллович, что, так и не кукарекает?», – дип сорагач, Туфан абый гарьләнеп, кычкыра торган әтәчне каяндыр үзе табып алып кайтты. 
    923
    0
    5
  • 27 апрель 2022 - 16:00
    Утырып сөйләшик әле бер...
    Бу заман шулкадәр тизләнде, Үзгәрде яшәүнең мәгънәсе.
    958
    1
    5
  • 27 апрель 2022 - 15:00
    Әюп картның бишенче эте (хикәя)
    Санитар этләр турында ишеткәннәре исенә төшә хәл эчендә яткан солдатның. Шулар бит бу, җанкисәккәйләрем! Әнә ничек итеп тәбәнәк кенә чаналарын үлем көтеп яткан солдатның гәүдәсе кырыена ук китереп терәгәннәр. Күтәреп салырга гына хәлләреннән килми. Яшибез икән әле болай булгач! Гәүдәсен күтәрү турында уйлый торган да түгел. Әюп солдат, ничек кирәк алай барлы-юклы көчен туплап, авыртудан тешен кысып, яралы гәүдәсе белән чанага ничек кирәк алай шуып-тәгәрәп урнаша...
    1868
    0
    5
  • 27 апрель 2022 - 14:00
    Яшисе килә
    Яшисе килә! Бары яшисе!
    1283
    0
    2
  • 27 апрель 2022 - 13:00
    Алло, кем әле бу?! (дәвамы)
    Лариса ханым, абына-сөртенә, әнисенең каберен күпме генә эзләсә дә, таба алмады. Соңгы өмете – төпчек сеңлесе Валяда гына. Ул хәтерләргә, чамаларга тиеш. Күрше Олы Имән авылында гына яши ул. Шулай да хатынның ул салага күңеле тартмый иде.
    2634
    0
    6
  • 27 апрель 2022 - 12:00
    Чүт-чүт кенә...
    Күчәреннән тотып күчерергә Җитми калды куәт чак кына.
    1183
    0
    1
  • 27 апрель 2022 - 11:00
    ӘДИП ИҖАТЫНА БЕР КАРАШ (дәвамы)
    Фәнис Яруллинның үзенчәлеге тирәнтен фикер йөртә, гап-гади тоелган тормышыбызда бик күп матурлыклар, тирән фәлсәфәләр, катлаулы вакыйгалар яшеренеп ятуын чын рәссам каләме белән сурәтләп бирә белүдә.
    158
    0
    0
  • 27 апрель 2022 - 10:00
    Хөкем
    Ярыдагы терек яралгыдай, туар мөддәт көткән илләр бар. Татарстан сине нинди төстә күрде икән безнең элгәрләр?
    1515
    0
    1
  • 27 апрель 2022 - 09:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Шулай бер-бер артлы дүрт адресат белән әйбәт кенә аралаштык. Әмма бишенчесе белән һич кенә дә элемтәгә кереп булмады. Барысы да дөрес кебек, техника да эшли сыман, әмма, нихәл итәсең, элемтә юк! Безгә бирелгән вакыт та чыкты. Макаронник ашыктыра, соңга калабыз, киттек, ди. Шулай итеп, бурычны үтәп бетермичә, борчыла-борчыла училищега кайттык.
    1153
    0
    0