4 февраль 2022 яңалыклары

  • 4 февраль 2022 - 17:07
    "Казан утлары" китапханәсеннән 10 нчы яңа китап көтелә!
    Фирдәвес Хуҗин үзенең“Суслонгер” повестенда лагерьда булган авылдашлары исеменнән вакыйгаларны тергезеп, укучыга андагы вәхшилекләр турында бәян итә.
    479
    1
    2
  • 4 февраль 2022 - 17:00
    Депутат
    – Яшерен-батырын түгел, борын төбендә – сайлаулар. Анысының да ниндие әле! Альтернатив! Өстән күрсәтелгән кандидат янына без дә үзебездән бер кешене тәкъдим итәргә тиешбез. Син инде, Әхмәди, аңлыйсың, аларның анда инде хәл ителгән. Әмма кәгазьдә, ягъни бюллетеньдә, бар да канун кушканча булырга тиеш. – Кыскасы, Әхмәди, икенче кандидат – син!
    1090
    0
    8
  • 4 февраль 2022 - 16:00
    Әгәр күбәләк булып...
    Бәхет бит ул, уйласаң! Шулай! Ныклап уйласаң, Аллаһ биргән акылны Бер йодрыкка җыйнасаң!..
    632
    0
    1
  • 4 февраль 2022 - 15:00
    Яглыбай баһадир
    Таң сызылды. Җиһан тып-тыныч. Әйтерсең лә, гап-гадәти, язгы матур көн. Яглыбай баһадир бу төнне ут йотып, керфек тә какмый уздырды. Гомер булмаганны, бала чагының күңелле мизгелләре, егет чагындагы сөенечле вакыйгалар яу кырындагы дәһшәтле хәлләр белән алмашынып, бер-бер артлы күз уңыннан чиратлашып узып торды.
    1058
    0
    1
  • 4 февраль 2022 - 14:00
    Йорт башы – гаилә ташы...
    Йорт башы – гаилә ташы. Җанашы – йөзек кашы.
    338
    0
    1
  • 4 февраль 2022 - 13:00
    Уйламаган көнем юк (повесть)
    – Сине уйламаган көнем юк, Тәслимә. – Ә син исемдә дә юк. – Үлем белән тартышканда да, күз алдымда идең. Син – минем өчен шифалы дару...
    5882
    0
    17
  • 4 февраль 2022 - 12:00
    Ялкаулык
    ...Ялкаулыкны күңел утарыңа Кертә күрмә хәтта ялгыш та.
    626
    0
    1
  • 4 февраль 2022 - 11:00
    Татар илле Нурихан
    Безнең буынга Нурихан Фәттах исемен мәктәп елларында ук хәтергә сеңдерү бәхете эләкте.
    1635
    0
    2
  • 4 февраль 2022 - 10:00
    Шундый дөнья
    «Мин һәрвакыт ямьсез түгел идем...» «Мин дә картаермын берзаман...» 
    272
    0
    0
  • 4 февраль 2022 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (дәвамы)
    Энесенең зәңгәрсуланып, тире белән сөяккә генә калган йөзе. Куе керфекләр белән уратып алынган, эчкә баткан зур күзләре. Әнә ул күзләр, тәрәзә бозын эретеп ясаган түгәрәкләрдән карап, абыйсы Рамилнең хәер сорашып, кайсы булса да авылдан кайтканын көтәләр һәм, абыйсы кайтып кергәч, комсызланып, әнисе тегеп Рамилнең муенына аскан капчыкка текәлеп, аннан берәр кисәк ипи катысы чыкмасмы дип тилмереп карыйлар.
    3510
    0
    11