20 декабрь 2021 яңалыклары

  • 20 декабрь 2021 - 17:00
    Хуш килдегез, уртаклар!
    Үзбәкстан язучылары менә шундый туганлык белән килделәр безгә. Хуш килдегез, ишетегез, тыңлагыз, уртаклар!
    1548
    0
    0
  • 20 декабрь 2021 - 16:00
    Шулкадәр тын ага елгалар...
    «Су үргә акмас», дип җырларлар. Тыңлама беркемне, тыңлама!
    612
    0
    1
  • 20 декабрь 2021 - 15:00
    Гамәл дәфтәре (хикәя)
    Газизъяр! Бүтәннәр сиңа Газыймҗан, дип дәшә. Ә минем өчен син бик-бик газиз идең. Насыйп булмаган яр булгангадыр бәлки! Мин сиңа үпкәләмим. Хәер, үпкәләргә хакым да юктыр. Син карынымда яралачак газиз балама тормыш бүләк иттең, әмма безне җаныңа, күңел түреңә уздырмадың. Хыялым, сагышым-өметем, җанымның яртысы идең...
    3640
    0
    12
  • 20 декабрь 2021 - 14:00
    Ал күзлек
    Каралмасын, дип күңелем, Киеп куям ал күзлек.
    581
    0
    0
  • 20 декабрь 2021 - 13:00
    Бик (дәвамы)
    Хуш, туган җир! Хуш, кендек каны тамган, үз куенында сөекле әткәй-әнкәсен, газиз улын җылыткан туган туфрак! Газизулла синнән бәхиллек сорап, ерак сәфәргә кузгалды. Ишекләр дә, юллар да вакытлыча гына бикләнерме, әллә гомерлеккәме – фараз кыла торган түгел шул... 
    767
    0
    2
  • 20 декабрь 2021 - 12:00
    Дөньяларда үзгәрешләр булып тора...
    Ир-егетләр генә дөнья тотып килә, Чын егетләр сынмый язмышка!
    1006
    0
    1
  • 20 декабрь 2021 - 11:00
    Исән калуы — әдәбият бәхетенә
    Классикларга томнар өстәгән, татар текстологиясенең фәнни нигезләрен салган, алай гына да түгел, аларны бик уңышлы рәвештә гамәлдә кулланган Рашат Гайнанов, «татарның зур әдәбиятын күтәрүче беренче класслы текстолог булып өлгергәч» (М.И.Әхмәтҗанов), иртәрәк китте. М.Мәһдиев фаразлаган бәяләрне алырга өлгермәде. Ләкин хезмәтләренең әһәмияте елдан-ел арта гына бара.
    371
    0
    0
  • 20 декабрь 2021 - 10:00
    Ахырзаман
    «Җен» шешәдән чыккан инде!
    587
    0
    0
  • 20 декабрь 2021 - 09:53
    "АҺ,туган каумем газиз!" бәйгесенә йомгак ясалды.
    Җиңүчеләрне котлыйбыз!
    635
    0
    0
  • 20 декабрь 2021 - 09:00
    Карт шомырт хатирәсе (дәвамы)
    Мин сине беркайчан да онытмам, җаным! Беркайчан да! Күңелем түрендә гел син булырсың. Без башка күрешә алмабыз. Инде хуш! Берәрсе күрә калса, әллә ниләр сөйләрләр. Хәлфә кызы белән сөйләшеп торды дип, сине дә гаепли күрмәсеннәр. Башкайларыңны гына бетерерләр. Безгә күрешүләр юк инде ул. Бәхил бул, җаным, бәхетле бул!
    4843
    0
    9