29 ноябрь 2021 яңалыклары

  • 29 ноябрь 2021 - 17:23
    Шәриф Камал исемендәге Әдәби премия
    Татарстан Республикасы Мәдәният министрлыгы, Татар әдәбияты тарихы музее һәм Шәриф Камал мемориаль фатиры (Татар китабы йорты) яшь язучылар өчен «чәчмә әсәр» һәм «әдәби тәрҗемә» номинацияләре буенча Шәриф Камал исемендәге икенче Республикакүләм әдәби премия турында игълан итә.
    731
    0
    0
  • 29 ноябрь 2021 - 17:00
    Алты тиенлек шатлык
    Фәнис абый әдәбиятка үзенең ничек килүен, тәүге тәҗрибәләре – хикәя-шигырьләре язылу тарихын бәян итте...
    2086
    0
    1
  • 29 ноябрь 2021 - 16:00
    Бәхет миңа җиңел бирелмәде...
    Язмыш миңа бәхет юрамады...
    1348
    0
    1
  • 29 ноябрь 2021 - 15:00
    Тарих – сабак, тарих – гыйбрәт
    «Мин балачактан «тәртип», «чаманы бел», «дәрәҗәне төшермә» кебек сүзләрне ишетеп үстем. Башкача әйткәндә, мин үземә тапшырылган эшне җиренә җиткереп, төгәл башкарырга, бар нәрсәдә чама хисен белергә һәм бер чиктән икенче чиккә ташланмаска, милли абруйны сакларга тиеш. Мин боларны иң мөһим, дөньякүләм кыйммәтләр дияр идем» - Рафаэль Сибгат улы Хәкимов 
    829
    0
    2
  • 29 ноябрь 2021 - 14:00
    Табигать үз баласы – адәмнән курка...
    Шәрифизмнар.
    1695
    0
    4
  • 29 ноябрь 2021 - 13:00
    Ташландык бала (хикәя)
    Акыллы, назлы, чибәр Сәлимә... Ничек кулың барды синең үз балаңны ятим итәргә? Кая синең ана йөрәгең? Ничек син бер балаңны яратып, икенчесен ташлый аласың?
    5997
    1
    30
  • 29 ноябрь 2021 - 12:00
    Сукыр бала
    - Әни, кояш нинди була? - диеп Сорап куйды сукыр бер бала.
    1965
    0
    5
  • 29 ноябрь 2021 - 11:00
    «Чүп базары»нда яңгыраган шагыйрь тавышында нинди аһәңнәр ишетелә?..
    Флёра Гыйззәтуллинаның «Казан утлары» журналының быелгы сентябрь санында басылган «Коллык зинданы» поэмасы игътибарны җәлеп итте.
    535
    0
    2
  • 29 ноябрь 2021 - 10:00
    Китмә сөю
    Мин бит белдем синең китәсен...
    1027
    0
    0
  • 29 ноябрь 2021 - 09:00
    Татар кызы (романның дәвамы)
    Инде үз илендә тормышлары җайланды дип кенә торганда, хатынны югалтасы килми иде ирнең. Әле бит Рәгыйдәнең бала булмауны сылтау итеп тә анасы йортында калуы бар... Буранбайның бу уе тагын йөрәген китереп кысты. Күпме тапкыр нәзерләр итеп – угыл димәм, кыз димәм, дөньяга китерешкән Киндик-энегә дә, баланы исән-имин саклап калган Җир Алиһәсе Умайэнегә дә бүләкне мулдан бирермен, дигәне бар...
    1011
    0
    3