22 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 22 сентябрь 2021 - 17:00
    Югалган Мәрзыя (хикәя)
    «Әткәем, әнкәем, кичерегез мине, артык чыдар хәлем калмады. Кызыгыз». Беренче сүзләрне укуга, эсселе-суыклы булып китәм. «Кызыгыз» дип кенә кул куйган булса да, моның Мәрзыя булуында шигем юк. Ул, бичара, үзен-үзе үтерде микәнни?
    5824
    1
    20
  • 22 сентябрь 2021 - 16:00
    Төшемме бу, өнме – белә алмыйм, бахыр!
    Җирәндерә мине тәкәббер аксөяк, Халкым миңа газиз, газиз туган төяк.
    683
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 15:00
    Татар галименең аянычлы язмышы...
    Кем ул Җәвад Алмаз? Бүген аны белүчеләр бик аз инде, югыйсә ул бит милләткә «Кыйссаи Йосыф»ны, «Җөмҗөмә солтан» дастанын кире кайтарган, беренчеләрдән булып, Габделҗәббар Кандалый, Газизә Сәмитова китапларын төзеп-әзерләп чыгарган, скифларның төрки телле булулары турында рус телендә тиңсез хезмәт язып калдырган, Казан университетында студентларга борынгы урта гасырлар, татар теле һәм әдәбиятын, гарәп телен укыткан, ана теленнән тыш, гарәп, фарсы, төрек, үзбәк, казакъ, рус, алман һәм француз телләрен яхшы белгән, борынгы кулъязмалар буенча сирәк белгеч, ачылмаган шагыйрь, олуг галим иде!
    530
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 14:00
    Йолдызлар атыла, атыла...
    ...Кап- кара тынлыкны яктыртып, Йолдызлар атыла  күгемдә.
    655
    0
    1
  • 22 сентябрь 2021 - 13:00
    Кыпчак кызы Аксанә (дәвамы)
    – Мәскәү артисткалары, министрлар, данлыклы язучылар танышырга тырышалар Владлен белән. Сизгәнсеңдер? Син аңа ошадың. Дура булырсың танышлыктан файдаланып калмасаң. Теләгеңне генә белгерт... Ул сиңа Аркадия курортында дача салып бирә, Франциянең атаклы кутюрьеләреннән күлмәк тектертә, акчага күмеп ташлый ала. Ычкындырма кулыңа эләккән алтын балыкны...
    1372
    0
    1
  • 22 сентябрь 2021 - 12:00
    Гади уйлар
    Эчкерсезлек – яуган карда һәм аккан болытларда.
    1004
    0
    1
  • 22 сентябрь 2021 - 11:10
    Марсель Галиев шигырьләре һәм аның шигырьләренә язылган җырлардан композиция
    Марсель Галиев шигырьләре һәм җырларын тыңлагыз.
    1149
    0
    1
  • 22 сентябрь 2021 - 11:00
    Камиллекнең чиге юк (дәвамы)
    Бөек Ватан сугышының 75 еллыгын шагыйрьләребез милләт, нәсел үсеше белән бәйләп, тарихи аңны саклау турында кайгыртып, үткән бөеклегебезне җылы, матур итеп, образлы сурәтләү чаралары ярдәмендә халык аңына сеңдереп калдыру юлларын эзләделәр.
    835
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 10:45
    Бәхетемне туган якта таптым
    Гарифҗан Мөхәммәтшин шигырьләрен үзе укый.
    931
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 10:27
    Күренекле шагыйрьләр Равил Бохараев һәм Гәрәй Рәхимнең әңгәмәсе
    Равил Бохараев һәм Гәрәй Рәхимнең 2000 еллар башындагы әңгәмәсен тыңлый аласыз.
    675
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 10:00
    Исән чакта көтмә сүзнең...
    Исән чакта көтмә сүзнең Яхшысын да, яманын да...
    648
    0
    1
  • 22 сентябрь 2021 - 09:53
    ТУЗГА ЯЗГАН СҮЗЛӘР ГЕНӘ КАЛДЫ
    Мөдәррис Әгъләмов үзе исән вакытта да узган гасырның 60 нчы – 80 нче елларында туып-үскән милләттәшләребезнең зыялы катлавына көчле йогынты ясаган, аларның шәхес булып формалашуына этәргеч биргән шагыйрьләрнең берсе булды.
    678
    0
    0
  • 22 сентябрь 2021 - 09:00
    Штабтан шалтыратмадылармы?
    Бүген без Таллы Чишмә авылында Валериан абзыйны җирләдек. Үзе һәм ата-анасы сау-сәламәт чагында туган авылын, ата-анасын кайтып күрергә форсат тапмаган кардәшемнең үлеме – минем үз гомеремдә күргән иң үкенечле үлем булгандыр, мөгаен.
    1634
    0
    6