21 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 21 сентябрь 2021 - 17:00
    Бәләкәй Рөстәм
    Балыкка төшкәндә ничек итеп кармакны еракка атарга кирәклеген өйрәнеп барабыз. Болай итеп аталар, юк, менә болай итеп, дип осталык күрсәтеп бара торгач, берсенең кармагы минем борынга килеп эләкмәсенме!
    2484
    0
    0
  • 21 сентябрь 2021 - 16:00
    Тик минеке
    Сагышларга мандым күзләрем...
    1589
    0
    3
  • 21 сентябрь 2021 - 15:00
    ЯШЬ ШӘҺӘРНЕҢ ЯШЬ ТЕАТРЫ
    …Метафораларга бай сәхнә теле, үзенчәлекле кую алымнары, музыкаль һәм пластик бизәлеш, ансамбль куелышында актёрларның тормышчан дөреслеге режиссёрның да, шулай ук бөтен коллективның да иҗади өлгергәнлеге турында сөйли.
    1085
    0
    1
  • 21 сентябрь 2021 - 14:00
    Шадра
    Без бер төртке – ялган беркетмәдә. Юкса беркем, беркем беркетмәгән...
    189
    0
    0
  • 21 сентябрь 2021 - 13:00
    Кыпчак кызы Аксанә (роман)
    Иң беренче каенны кисеп аудару белән, гаилә тынычлыгына давыл бәреп керде: – Әти, зинһар, минем каеннарыма тия күрмә, – диде кызы Кәримә. – Яшелчә-җимешне үзем сатып алам, каеннарыма кагылма, яме! Габдрахманның хатыны Мәрьям исә шундук дәлилен дә тапты: – Кәримәнең йолдызнамә символы – каен. Син нәрсә, үз кулың белән аның язмышына балта чабасың...
    2470
    0
    3
  • 21 сентябрь 2021 - 12:00
    Үләннәре корып кипкән даланың...
    Һәм арада якын дустың кул сузса, Дус кадерен менә шунда күрәсең.
    469
    0
    0
  • 21 сентябрь 2021 - 11:00
    Өязе
    Өязем! Язым! Назым! Үзәгем үзәкләреннән өзелеп төшкән тальян моңым! Бәгърем бәгырьләреннән сызылып чыккан курай моңым! Ай нурыннан каелган якты юлым, бавырымнан савылган кайнар каным! Мин синдә язлар саен торналарымны һәм кыр казларымны каршыладым, көзләр саен озатып калдым.
    1602
    0
    5
  • 21 сентябрь 2021 - 10:00
    Гади генә татар малае мин
    Көчле рухлы синең балаларың, Мин үзем дә мәңге бирешмәм!
    559
    3
    35
  • 21 сентябрь 2021 - 09:00
    Татар әдәбиятында реализм: Рәфкать Кәрами прозасы
    ...иҗатлары белән реализмга йөз тоткан, кискен идея-эстетик яңарыш-борылыш юлын түгел, бәлки дәвамлы традицияләрне үстерү юлын сайлаган язучылар иҗатына да чор шаукымы йогынты ясый. Шундыйлар арасында 1960 еллар ахырында татар әдәбиятына килеп, бүгенге көнгә кадәр реалистик язу рәвешенә тугры калган Рәфкать Кәрами – Кәрамиев Рәфкать Кәраметдин улы да бар.
    1350
    0
    1