13 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 13 сентябрь 2021 - 17:00
    Зифа Басыйрова белән Сөләйман Йосыповка бәя...
    - Һә-ә-әй җаным, беткән инде, беткән, көчәнеп йөри инде шунда, – дип ярып сала.
    1366
    0
    1
  • 13 сентябрь 2021 - 16:00
    Музыка
    Музыка шөбһәле уйлардан Ярсыган күңелне тугарып, Чишмәдәй ургылып чыга да, Ага ул җаныңны сугарып.
    1090
    0
    0
  • 13 сентябрь 2021 - 15:00
    Милләтебез яшәеше һәм фәлсәфи аңында «Хак» феномены
    Ислам дине белән тормыш-көнкүрешебезгә гарәп теленнән килеп кергән «хак» сүзе, төрки халыкларның яшәешендә үзәк урын алып...
    1362
    0
    1
  • 13 сентябрь 2021 - 14:00
    Кайтар әле ышанычны. Кайтар!
    Бөтен кануннарны кире кагып Ышанасым килә. Сиңа. Тагын!
    721
    0
    0
  • 13 сентябрь 2021 - 13:00
    Татар кызы (роман)
    Кендек әби чыгарып җибәргән иде аны шул эшкә. Аннан үзләренә киткән инде алайса. Тирмәне яңгыраткан бала тавышын ишеткәндер дә... Ике атлыйсын бер атлагандыр! Сөенечле хәбәрне иң башта туганнарына ул җиткергән булып чыга. Айҗига бала табарга булышудан йончыган, хәлсезләнеп калган Муса, инде үзе дә яңадан тугандай, бу һаваны беренче кат тойгандай сулый иде.
    2019
    0
    2
  • 13 сентябрь 2021 - 12:00
    Уйга бату
    Бу уйларны нишләтергә, и Ходаем?
    1015
    0
    0
  • 13 сентябрь 2021 - 11:00
    Йөрәге аша "дөнья уза шаулап..."
    Р.Аймәт иҗаты мисалында ХХ-ХХI гасырлар чиге татар поэзиясендәге үзгәрешләр аермачык күренә. Татар шигъриятендә рух һәм илһам чыганагы булган туган авыл, туган җир, халык һәм милләт – аның әсәрләрендә сызлану, борчылу объекты, «соңгы кан тамыры» өзелергә торган авыл («Соңгы кан тамыры»), аварга җыенган татар каены («Татар каены»), «Гөлләр чагы»н югалткан Ватан («Йөрәккә эндәшү») булып калка.
    1126
    0
    1
  • 13 сентябрь 2021 - 10:00
    Упкын күзе
    Таулар белән бер даулашыр өчен бирелгәнме әллә йөрәк безгә?..
    1174
    0
    1
  • 13 сентябрь 2021 - 09:00
    Камилә (дәвамы)
    Шул өч сәгать эчендә безгә йокы дигән нәрсә кереп тә карамады, без юл буе бер-беребез белән сөйләшеп, серләшеп кайттык. Миңа карата үзгәргәнен, йомшарганын сиздем. Мин акрын гына аның ягына авыштым һәм бик нык тәэсирләнеп аны кочагыма алдым. Карышмады, янтаеп китеп, башын тын гына җилкәмә салды.
    914
    0
    2