2 сентябрь 2021 яңалыклары

  • 2 сентябрь 2021 - 19:10
    Август аеның иң яхшы авторлары билгеле!
    Август аеның җиңүчеләре!
    596
    0
    0
  • 2 сентябрь 2021 - 17:00
    Бедгә ярамай...
    Бер төркем Уфа һәм Казан язучылары шагыйрь Рафаил Сафинның авылдагы өендә кунак булып утыралар. Арада бер Рафаил Сафин гына, һу-һыулап, башкортча сөйләшә икән.
    2050
    0
    2
  • 2 сентябрь 2021 - 16:00
    Тәүге күкрәү җир күкрәген ...
    Тәүге күкрәү җир күкрәген тетрәндергән саен, хәтер урамында тәгәрәп лә ауный балачагым...
    554
    0
    0
  • 2 сентябрь 2021 - 15:00
    Татар илле Нурихан
    Безнең буынга Нурихан Фәттах исемен мәктәп елларында ук хәтергә сеңдерү бәхете эләкте.
    1274
    0
    1
  • 2 сентябрь 2021 - 14:00
    Минем әткәй
    Минем әткәй иртә бөкерәйде, Чәч-сакалы иртә агарды. Күп вакытта бушый алмады ул Кырып йөрергә дә аларны.
    1981
    0
    5
  • 2 сентябрь 2021 - 13:00
    Хаталы хат (дәвамы)
    А з а т . Нишләптер, минем сине беркая да җибәрәсем килми. Кичә үк башымда шундый уй-теләк туды. Бүген, син йокыдан торган минутларда, ул теләк көчәйде. (Кызның кулын тота.) Иртән тагы да чибәррәк икән син. Яңа уянган сабый шикелле. Ник куркасың? А л с у (кулын ычкындырып). Кем курка? Курыкмыйм. (Кыю күренергә тырыша.) А з а т. Мин бит ихлас күңелемнән әйттем бу сүзләрне. А л с у (елмаеп). Шул ихластан әйтүең, бәлки, куркытадыр да. А з а т (читкәрәк китеп, сокланып). Тәти син!
    730
    0
    3
  • 2 сентябрь 2021 - 12:00
    Гомер көзе
    Көз. Салкын. Яңгырлы. Эзлим мин югалган җылыны.
    1275
    0
    1
  • 2 сентябрь 2021 - 11:00
    Аяклы каза
    Кай арададыр үзенә якын, кадерле булып өлгергән бу малайдан аерылу Искәндәргә авыр иде. Китәсе килми, аның белән җитәкләшеп, нәрсә турында булса да сөйләшә-сөйләшә, бергәләп урамнардан атлыйсы иде!.. Мондый сәер халәттән котылу өчен, кырт борылды да эре адымнар белән ишеккә таба атлады. Тик соңгы тапкыр малайны тагын бер кат күреп каласы, үзендә моңарчы барлыгы да беленмәгән хисләр өермәсен кузгаткан кечкенә кешене хәтеренә сеңдерәсе килү теләге аны тукталырга мәҗбүр итте.
    1552
    1
    4
  • 2 сентябрь 2021 - 10:00
    Тимер арба
    Уянып китәм яшәүдән, Тирәмдә – чынлык кына.
    515
    0
    0
  • 2 сентябрь 2021 - 09:00
    Сайрар чак (романның дәвамы)
    Сөмбел өчен бу бөтенләй көтелмәгән хәл иде. Канатлы атны Ислам Айгөлгә биргән! Бу башка сыя торган хәл түгел иде. Димәк, аның өчен Айгөл кадерлерәк булып чыга дигән сүз. Ул шундук Исламга атылып барып, күңелендә кайнаганнарын әйтергә уйлады...
    2929
    0
    2