3 август 2021 яңалыклары

  • 3 август 2021 - 17:00
    Пыт-пыт
    Бөтен депутатлар да юри генә уйный, ә Туфан Миңнуллин чынлап уйный... Шулай итеп, ул, СССР Югары Советы сессиясендә законнар кабул итеп утыра торгач, 17 кило 658 граммга кимеп, тәмам ябыгып кайтып төште. Бөтен дөньясына кул селтәде дә туган авылына юл тотты...
    1514
    0
    1
  • 3 август 2021 - 16:00
    Тын беткәнче килә йөгерәсе!
    Тын беткәнче йөгерәсе килә(!), йөгерәсе синең каршыңа... 
    529
    0
    0
  • 3 август 2021 - 15:47
    Журналистлар сатучы була аламы?
    Журналист кеше медиа продукт ясаучы, аны таратучы һәм оста итеп сатучы дигән фикер хәзер елдан ел арта, үсә бара. Чыннан да, бүгенге кулланучылар вәзгыятендә бу идеяның тууы табигый хәл. Шуңа журналистиканы кибет белән чагыштырасым килә.
    276
    0
    0
  • 3 август 2021 - 15:00
    Герой (хикәя)
    – Әй!.. Әй... Тизрәк! Ат бата... Тизрәк... «Карлыгач» ба-та!.. Ут янында утырган малайлар сикерешеп тордылар да, этешә-төртешә, күл буена йөгерделәр...
    2218
    0
    2
  • 3 август 2021 - 14:00
    Без язмышны үзебез язабыз...
    Һәрбер яшәлгән көн кешеләрнең язмыш дәфтәренә эз сала...
    1169
    0
    1
  • 3 август 2021 - 13:00
    Кошлар оя корган җирдә... (дәвамы)
    – Кеше туган җирен сагынырга тиеш, Мәхәббәт. Шушы сагыну хисе сиңа монда яшәү көче өстәячәк, күрерсең.... Бу хәлләрнең авырлыгын үзе кичерсә дә, ул инде хәзер аларга җиңелчәрәк карый шикелле. Кеше кайгысы еракта, үзеңнеке йөрәктә шул. Ул чакта аның сагынуларын кем генә аңлады икән?
    792
    0
    1
  • 3 август 2021 - 12:00
    Туган
    Сират күпереннән борылып карап, Елмаермын, туган. Нишләтәсең, язмыш шундый – Миңа шуңа дип туган. 
    490
    0
    0
  • 3 август 2021 - 11:00
    Керәшен татарларының мөселманлыкка кайту хәрәкәте
    Мөселманлыкка кайткан керәшеннәрнең рухи ныклыгы туган авылларындагы мөселман мохитенә бәйле икәнен яхшы белгән хакимият 1832-1836 елларда Казан, Сембер, Оренбург губерналарында яңадан башланган мөселманлыкка кайту хәрәкәтен туктату өчен өч дистәдән артык авылдан аларның гаиләләрен рус авылларына күчерә.
    345
    0
    1
  • 3 август 2021 - 10:00
    Кичке яшен кисәтүе
    Яшен ымлый: кыңгыр эшне каплап торган кара пәрдә... ак җеп белән тегелә.
    461
    0
    0
  • 3 август 2021 - 09:00
    Йә, кем кызганыч? (ахыры)
    ...Ул аһылдап, диванга ауды. Ятим иде Җәмил, шыр ятим. Аны беркем дә жәлләми, ә ирнең кемгәдер сыенып үксисе килә иде. Күз әчеште: эчтә бер малай елый... Кызгандырып.
    762
    0
    7