24 июль 2021 яңалыклары

  • 24 июль 2021 - 17:00
    Хатын нәрсә әйтер?!
    Ул үтә күренмәле кечкенә ятьмә капчыгын... бетоннан коелган чүп савытына атып бәрә. Ә йомыркалар челпәрәмә килеп ватыла, сарылары аяк астына агып төшә.
    2275
    0
    1
  • 24 июль 2021 - 16:00
    Кайтып керерсең күк тоела
    Барыбер көтәм әле сине, улым, Раббым кушып, бер иртәдә Кайтып керерсең күк тоямын.
    523
    0
    0
  • 24 июль 2021 - 15:00
    Таң
    Мин эңгер-меңгердә имән агачы төбендә таң атканын күзәтеп утырам: әкрен генә караңгылык яктылык белән очраша. Караңгылыкка төбәләм – шомлы... Карт имән артында ниндидер бер сәер нәрсә бар кебек... Куркыныч!
    1342
    0
    3
  • 24 июль 2021 - 14:00
    Алтын Урда
    Без Алтын Урдада, уртада. Йөздән бер, меңнән бер булсаң да, Нәкъ синең тирәли әйләнә дөньясы, Бутама!..
    511
    0
    0
  • 24 июль 2021 - 13:00
    Фирүзә Җамалетдинова. "Кошлар оя корган җирдә"
    ХХI гасыр башы татар әдәби процессында Фирүзә Җамалетдинова иҗатының абруйлы урыны бар. Матур-матур шигырьләре, хикәяләре һәм повестьлары белән танылган шагыйрә, прозаик, журналистикада исем-ат алган язучының роман жанрында каләм сынавы – яңа бер биеклекне, иҗади үрне яулап алу кебек кабул ителә.
    815
    0
    1
  • 24 июль 2021 - 11:00
    Ил агасы иде ул
    Кайда гына, кайчан гына, кем каршында сүз алмасын, аның һәр әйткәне саллы, үтемле, урынлы була иде. Гомере буе милләтенең, халкының сулышын тоеп яшәгән чын мәгънәсендәге ил агасы иде ул. Күңелемдә ихлас кеше булып сакланып калды һәм аны һәрчак шулай искә алам...
    1130
    0
    1
  • 24 июль 2021 - 10:00
    Караш
    Йөз мең татар карап тора хәзер Кереп китеп сүзле сазлыкка. Чираттагы блогер кисәгенең Рекламасын бушлай катыкка.
    518
    0
    1
  • 24 июль 2021 - 09:00
    Йә, кем кызганыч? (дәвамы)
    – Ирең коштабак-коштабак ит ашата, ахры, тазаргансың. Егет эчендәге утны бастырыр өчен шаярткан кыланды. – Дөрес икән, – Зәйтүнә күзгә күренеп моңсуланды. – Җәйге айларда кемдә ит, ди. Коры аш инде һәр йортта. Тазаргансың дип... Көмәнле мин. Китсәң – белеп кит: бала синнән...
    1532
    0
    4