1 июль 2021 яңалыклары

  • 1 июль 2021 - 17:00
    Урамбашев белән Куйруков
    Әкәмәт халык бу татар. Инде белеп-аңлап бетердем бу халыкны дип уйлыйсың, ә ул яңа яклары белән ачыла да куя...
    1936
    0
    6
  • 1 июль 2021 - 16:00
    Тауга менсәм
    Гади үрләр генә түгел таулар, Язмыш бүләк иткән тәхет ул.
    1134
    0
    1
  • 1 июль 2021 - 15:00
    Чын безнеңчә – милли...
    Миллилек – аның канында, калебендә, зыялы-затлы чыгышында.
    578
    0
    1
  • 1 июль 2021 - 14:00
    Бу Рәсәйдә кемгә яшәү җиңел?!
    Бу Рәсәйдә кемгә яшәү җиңел?! Хаклык белән нахак көрәше.
    232
    0
    1
  • 1 июль 2021 - 13:00
    Сабыным кала, сатыгыз… (хикәя)
    Бабаң калхузга кермәгән өчен күрмәгәннәр калмады инде, балам. Башта бөтен мал-мөлкәтне пыран-заран китерделәр, муллалык итүен тыйдылар, хәерчегә калдык. Әткәй белән инәй төнлә кайтып керәләр иде, хәер сорашып. Аннан әткәйне кыйнап эштән чыгардылар. Мәчетнең аен кисеп, әткәйгә китереп ташладылар, мә, кабереңә кадарсың, дип. Ике сеңлем, бер энекәш ачтан үлде...
    4195
    0
    21
  • 1 июль 2021 - 12:00
    Диңгез искә төште әле никтер...
    Калды хәтер, үтеп китте гомер.
    513
    0
    0
  • 1 июль 2021 - 11:00
    Ниһаять... (дәвамы)
    – Без күргәннәрне сөйләсәң – суган ачысы пүчтәк ул, – дип куйды. Барлыгы йөзгә якын роль, өч әкият-пьесасы, алты китабы, җиде тәрҗемәсе. Күпме шигырь ятланган, хикәя сөйләнгән концертларда, тантаналарда! Кайларда гына булмаган, утлар-сулар кичелмәгән! Никадәр кеше холкына кереп, театр уйнап кара әле син! Акылдан язарсың... Ә менә үзең булып калу авыррак, чын кеше булып, диюем. Кыйблаңа тугры булып. Сине халкың, тамашачың күтәргән идеалыңа туры килеп.
    661
    0
    1
  • 1 июль 2021 - 10:00
    Тау ташы
    Тау ташы мин үзем. Зар ташы да...
    796
    0
    0
  • 1 июль 2021 - 09:00
    Кайту (дәвамы)
    Сез бәхеткә лаек. Әмма өстегездә сәләмә кием, аягыгызда чабата яки анысы да юк. Күзләрегез моңсу. Авыр эштән йончуыгыз, ач булуыгыз йөзләрегезгә чыккан. Германиядә дә кешеләр эшли, илнең икътисадын күтәрергә, аның куәтен ныгытырга тырыша. Ләкин алар сезнең кебек ач түгел. Алар нәрсә теләсә, шуны алып ашый. Алар күзне сөендерерлек матур, зур һәм уңайлы йортларда яши. Ә сез бер караңгыдан икенчесенә кадәр җигелеп эшләсәгез дә, фәкыйрьлектән чыга алмыйсыз. Ни өчен?
    757
    0
    1