29 июнь 2021 яңалыклары

  • 29 июнь 2021 - 17:00
    Эшләпәнең Дәүлигә үпкәләве
    Бер елны Нәби Дәүли яңа эшләпә сатып ала. Яңа эшләпәсен киеп, урамнан барганда, бер дусты очрап аңа әйтә: – Нәби, салып ташла моны, сиңа эшләпә килешми! – ди.
    1658
    0
    5
  • 29 июнь 2021 - 16:00
    Җирне тырный туарылган аргамагым
    Кысаларга кире кайтыр, димә, Бер татыса күңел ирек көчен.
    805
    4
    153
  • 29 июнь 2021 - 15:00
    Үзем генә беләм... (хикәя)
    "Син теләсәң нишлә, мин үз улымны, нинди генә юллар белән булса да, үз илемә алып китәчәкмен һәм үземчә тәрбиялим, ул мин дигәнчә яшәячәк". Бу сүзләр өстемә сап-салкын су койдылармыни?! Күңелемә куркыныч уйлар, шом керде. Әйтерсең, шушы минутта миннән баламны тартып алдылар. Мин ансыз нишләрмен?
    3485
    0
    9
  • 29 июнь 2021 - 14:00
    Ул таңнарга кабат юлыкмам
    Таңнарымны күпме эзләсәм дә, Ул таңнарга кабат юлыкмам.
    510
    0
    0
  • 29 июнь 2021 - 13:00
    Ниһаять... (дәвамы)
    – Беләсеңме, Алмаз дус! Җан әрни. Авылларны бетерәләр... Милләтебезнең тамырын корыталар... Мин шуның өчен яшәдеммени? Мин шуның өчен артистлык миссиясен үтиммени? Менә кара. Күптән түгел кайттым мин авылга. Үзем сәясәттән ерак торам кебек, рольләрне дә үзем өчен генә уйныйм сыман хәзер. – Ләкин син җәмгыятьнең кая таба барганын әле генә ачынып әйттең – авыл бетә, дип. Элегрәк миңа мәктәбегездә күпме бала калганын өзгәләнеп сөйләгәнең бар иде.
    519
    0
    2
  • 29 июнь 2021 - 12:22
    Туачак әсәрләр каһарманы
    14 июль көнне күренекле дәүләт эшлеклесе, 1921 – 1924 елларда ТАССРның Халык комиссарлары Советы рәисе Кәшшаф Гыйльфан улы Мохтаровның тууына 125 ел тула.
    648
    0
    0
  • 29 июнь 2021 - 12:00
    Үтте бер кыз, атлаулары, һай, эре!
    Әйтте бер карт: «Чукыныплар киткере, Нинди чибәр!»...
    670
    0
    1
  • 29 июнь 2021 - 11:24
    Затлы җырчы, олуг шәхес
    Милли опера сәхнәсендә һәм татар эстрадасында онытылмаслык якты эз калдырган күренекле җырчыбыз, педагог, Татарстанның халык артисты Рафаэль Сәхабиевның тууына 70 ел тулды.
    459
    0
    1
  • 29 июнь 2021 - 11:00
    Татарстаннан – сугышка
    Яу кырында хәрби осталык һәм батырлыклар кылып, Советлар Союзы Герое исеменә лаек булып, Алтын Йолдыз медале һәм Ленин ордены белән бүләкләнүчеләр саны буенча безнең милләт вәкилләре СССР күләмендә дүртенче урында тора.
    1020
    0
    3
  • 29 июнь 2021 - 10:00
    Безнең курку белмәс җайдак кавем...
    Йөгәнлисе, иярлисе иде Бу җиһанны кабат, яңадан!
    527
    0
    0
  • 29 июнь 2021 - 09:44
    Татарстанның халык язучысы Гәрәй Рәхимгә – 80 яшь
    Татарстанның халык язучысы Гәрәй Рәхимгә – 80 яшь
    536
    0
    0