21 июнь 2021 яңалыклары

  • 21 июнь 2021 - 17:00
    Язмыш сынауларына бирешмичә (дәвамы)
    Аны бер кешелек таш камерага ташладылар. Ай буе янына керүче дә, сорау алучы да булмады. Иң куркынычы – ялгызлык икән. Дөньядан аерып, кешеләр белән аралашуны чикләсәң, һәркемне бик тиз акылдан яздырып була...
    1713
    0
    8
  • 21 июнь 2021 - 16:00
    Мал
    Без өйләнгәч, төн кыскарды, диләр... Безнең заман, чынлап, әллә ни!
    378
    0
    0
  • 21 июнь 2021 - 15:00
    Кайту (дәвамы)
    Карчык Тәнзиләнең такыр башын сыйпады: – Каракмы син, сабыем? – Юк, – диде Тәнзилә. – Минем ашыйсым килде... – Ә чәчеңне... – Детприёмниктан качтым... – И бала, бала... Бу сүзләрен ул үзәк өзгеч наз белән әйтте. Тәнзиләнең тамагына төер утырды. Күзләренә яшь килде. Карчыкның кулы да назлы, ягымлы, җылы иде. Ул арада карт та тынычланган кебек булды: – Ярый, карчык... Үзең кара... Ул-бу була калса, мин әйтмәде, димә...
    1348
    0
    4
  • 21 июнь 2021 - 14:00
    Суламаган көн
    Бу беренче тапкыр әле. Там беренче! Мондый хиснең булганы юк гомеремдә. Ул гашыйклык түгелмени, якын итү? Бармас төсле бу хисемә бер исем дә.
    2451
    0
    0
  • 21 июнь 2021 - 13:00
    Кем кемнеке?..
    Мин биш катлы йортта яшим, кемдер асфальтка «Света, я тебя люблю», дип язып куйган.
    3224
    0
    4
  • 21 июнь 2021 - 12:00
    Кем?
    Эх, бу яраклашу – шашу, – Яратмасаң – ят алар, Яраклашсаң – ярканат, дип, Төн-пәригә саталар.
    424
    0
    1
  • 21 июнь 2021 - 11:00
    Донбасста татар матур әдәбияты
    Донбасста татар телендә чыга торган «Пролетар» гәзите системный рәвештә әдәбият сәхифәләре урнаштырып, шахтёрлар арасыннан дистәләрчә яңа каләмнәрне матбугатка чыгарды.
    1117
    0
    2
  • 21 июнь 2021 - 10:00
    Картлар йорты. Кемдер тәрәзәдә хәбәр көтә газиз баладан...
    Тирә-якта бар да зарланыша, Бар да сүгә кемне булса да. Ә мин дәшмим, әмма елмаямын, Күңелләрем бик нык тулса да.
    1668
    0
    4
  • 21 июнь 2021 - 09:00
    Каһәр (дәвамы)
    Бала бәгырьдән өзелеп төшә һәм гомер буе җаныңның тере кисәге булып кала бирә. Синең өчен аңардан да кадерлерәк берни дә юк. Менә шул зат үзен тудырган, үстергән әти-әнисенә каршы бара, үзенә кан һәм җан биргәннәргә дошманга караган кебек карый. Моны ничек аңларга? Ничек башка сыйдырырга кирәк? Ә Радик иркә бала булып үсте...
    2125
    0
    2