19 май 2021 яңалыклары

  • 19 май 2021 - 17:00
    Мулла кызы (хикәя)
    Кинәт кенә бөтен дөньяны яктыртып, түбәдән көчле ялкын күтәрелде. Мин әтигә борылдым, ул исә, йөзен читкә борып, тавышсыз гына елый иде. Безнең йорт та мәчеттән ерак түгел. Кулымны сузып, түбәләрне саныйм. Бер, ике, өч... Безнең йортыбыз да яна!
    3889
    0
    11
  • 19 май 2021 - 15:00
    Ашыкма!
    М.Горький исемендәге ял паркы янында троллейбуска утырдым. Алгы рәтләрне чегән хатыннары сырып алган.
    2728
    0
    8
  • 19 май 2021 - 14:00
    Хөррият
    Без булырга тиеш азат халык, Без булырга тиеш хөр милләт!
    1130
    0
    1
  • 19 май 2021 - 13:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    – Син әтисез үскәнсең икән. Сугыш ятиме. – Әллә әтием турында берәр хәбәр бармы, иптәш полковник? – Кызганыч, бик үк төгәл хәбәрем юк. Тик шуны белдек, ул 1941 елның декабрендә Мәскәү янында һәлак булган. Подольскидагы хәрби архивта ачыклаганнар. Димәк, бернинди сугышчан бүләк алырга да өлгермәгән.
    521
    0
    1
  • 19 май 2021 - 12:00
    Синең белән...
    Синең янда саташасым килә, Адашасым килә яңгырда, Сине сөю бөек ялгыш булса, Ялгышасым килә тагын да.
    303
    0
    0
  • 19 май 2021 - 11:00
    Тарихи каек иясе
    Булат Хәмидуллин – һәрбер күргән-белгән таныш өчен көләч йөзле, боегу белмәс, чибәр, асыл егет. Аның суган әкияте сатып, юкны бушка аударып утырган вакытын бер дә күргәнем юк. Кайчан очратсаң да, кырык эше кырылып яткан кебек, ул һәрчак каядыр ашыга, янгын сүндерүгә алынган коткаручы кыяфәтендә тыр-тыр чаба. Аның турында «тач әтисе инде», дип бәя бирә башласаң да, һичбер ялгышу юк.
    1084
    0
    1
  • 19 май 2021 - 10:00
    Яшьлек белән сөйләшү
    Үзгәрдеңме, йөрәк, әйтче миңа, Нинди хисләр белән яшисең?
    239
    0
    0
  • 19 май 2021 - 09:00
    Алло, кем әле бу?! (дәвамы)
    – Хөрмәтле баш хөкемдар, Сезнең рөхсәт белән, эшкә ачыклык кертер өчен шаһит буларак, Касыймова Диләфрүз Хисамовнаны чакырам! – Пристав, шаһидә керсен! – Сез кемнән дә булса өркисез, ахры?! – дип, кайгыртучанлык күрсәтеп сорап куйды. – Мин сезгә бөтенесен дә сөйлим! – дип, тиз-тиз тезеп китте Диләфрүз.
    15848
    0
    2