21 апрель 2021 яңалыклары

  • 21 апрель 2021 - 17:00
    Теш
    – Сәвия, ирем: «Тешләрем коелып бетте, банктан кредит алып, яңаларын куйдыртмый булмас», – дип куркыта башлады. Нишләргә дә белгән юк. Бер яктан, иреңнең тешсез йөрүе күңелле хәл түгел. Ни әйтсәң дә, аңа гына акча табар идем әле. Тик менә...
    1353
    0
    1
  • 21 апрель 2021 - 16:31
    Татар Язучылары Балтачта
    Татарстан язучылар берлегеннән бер төркем язучылар Балтач районы башлыгы белән күреште.
    909
    0
    0
  • 21 апрель 2021 - 16:00
    Күмәч пешерүчеләр җыры
    Сез кем дип сорыйсызмы? Күмәч пешерүчеләр без! Кешеләрнең йөзләренә шатлык төшерүчеләр без!
    289
    0
    0
  • 21 апрель 2021 - 15:00
    Сары каеш билләрдә (дәвамы)
    Тагын шунысы бар: сизәм, мин озак яшәмәячәкмен. Шул кыска гомерне миңа машина биргән өстенлегемне сизү халәте белән яши алсам, шул җитәрдер дип уйлыйм. Ә син озак яшәрсең. Ни өчен дигәндә, син тыныч, сабыр. Мин еракта калган сөйгән кызларымны сагынам, аларны юксынып үрсәләнәм. Миңа калса, син үзеңне бүгенге хәлеңә буйсындыра аласың. Миндә андый көч юк. Бу өч ел миңа үзе бер гомер булып тоела. Аннан соңгы яшәеш булырмы, юкмы? Аны күз алдына китерә алмыйм. Миңа барысы да бүген кирәк!
    651
    0
    0
  • 21 апрель 2021 - 14:00
    Фәрештә
    Күгем минем тоташ болыт иде, Томаланган иде күңелем.
    2176
    0
    1
  • 21 апрель 2021 - 13:00
    Канатлы иҗат
    Җыеп кына әйткәндә, әдип үз «мин»ен тирәнрәк аңларга тырышу аша халкыбызга, чорыбызга хас үзенчәлекләрне калкытып куя.
    381
    0
    0
  • 21 апрель 2021 - 12:00
    Сорау-җавап
    – Күңелдән дә тирән, Күңелдән дә сизгер Ниләр бар?
    297
    0
    0
  • 21 апрель 2021 - 11:00
    Яшәү җыры
    Бер, бары тик бер сүз – «Әфганстанда» дип хәбәр итүең җитә, әнкәң дә сиңа кушылып шул ук ялкыннарда яна... Әнә, янәшәдәге егетләрнең берсе хатка: «Мин Монголиядә», дип язып маташа – конверттагы кыр почтасы номерына карап, чит илдә икәнен барыбер чамалаячаклар... «Әни авыру минем, Әфганда дисәм, шунда ук үләчәк»
    2434
    0
    5
  • 21 апрель 2021 - 10:00
    Изге китап эчендә сакланган бабам васыяте
    Үр менәргә ныклы иман кирәк, Тәти күреп, тизрәк барып капланмагыз...
    267
    0
    1
  • 21 апрель 2021 - 09:00
    Истанбул малае (дәвамы)
    Мәхмәт шактый вакыт калкан төсле әтисе әйтеп җибәргән шул җөмләне кулланды. – Татар булмаса, дөнья батар! Тик сыйныфташлары өйрәтеп куйгандай, яңа җавап таптылар: – Татар дөнья төсле дүнәр-дүнәр дә (әйләнер-әйләнер дә) яңадан бугатар!
    573
    0
    7